Alev Alisa tarafından eve bırakılınca hemen odasına çıkıp cama baktı. Ormanı gösteriyordu. Alisa'nın oraya doğru gittiğini gördüğü için arkasından seyretmişti. Nasılda hızlı koşuyordu. Arkasından gitmeyi çok istiyordu ama bir tarafıda gitmek istemiyordu. Bu yüzden sadece yatağına uzanıp tavana baktı.
O sırada kapı çaldı. Teyzesi içeri girdi. Süt getirmişti. Alev elinden alıp tek dikişte içti ve bardağı geri verdi. Teyzaside hiçbir şey demenden dışarı çıktı.
Alevde yatağına tekrar yattı. Bu sefer uyudu. Gece tam 3:12 de nefes nefese uyandı. Korkunç bir rüya görmüştü. Hava almaya ihtiyacı vardı. Bahçeye çıkıp bahçe salıncağına oturdu. O sırada onu biri izliyordu. Bunu hissetti ve etrafına baktı. Kimse yoktu.
Tekrar önüne döndü. Bir çığlık koptu. Alev'in tam önünde biri durmuş ona bakıyordu. Gözleri de kırmızı olunca Alev korkmuştu.
-Benimle geliyorsun.
Alev hipnoz mu oluyordu ne oluyordu. Hemen yerinden kalkıp ormana doğru koşmaya başladı. Keşke şehre koşsaydı. Orman daha kötü.
Çocuk ilk başta şaşırmıştı ama sonra hemen arkasından koşmaya başladı. Alevden hızlıydı ama yetişemezdi çünkü Alevde hızlıydı ve ondan birkaç metre öndeydi.
Alev arkasına bakmadan koşarken birden takılıp düştü. Kafasınıda vurmuştu. Tek görebildiği o kırmızı gözlü ona yaklaşmıştı. Çalıların arasından biri daha çıkıyordu ama kim olduğunu göremedi çünkü gerisi karanlık.
Şimdi olayı kısaca özetleyelim. Alev'i götürmeye çalışan kötülerden biri ve Vampir. Çalılardan çıkan ise az çok tahmin ile anlaşılır herhalde Bartu. Şimdi hikayeye devam edelim.
Alev bir yatakta gözlerini kısıp bir şekilde açtı. Başında bir sargı vardı. Kolunda ise bir acı hissediyordu. Çizilmiş. Arkadan sesler geliyordu.
-Ne yani tam biz bulduk derken onlarda mı buldu. Üstüne bir de
B: Şşş
Bartu Alev'in uyandığını anlayıp onu susturmuştu. Sonunda Alev gözlerini tamamen açınca etrafında tam 4 kişi ile karşılaştı. Bunlar Alisa Bartu bir doktor ve Bartu'nun konuştuğu çocuk.
Alisa direk Alev'in yanına gitti.
A: Nasılsın iyi misin.
-İyiyim de ne oldu bana.
Kalkmaya çalıştı. Alisa durdurdu.
A: Kalkma rahatla.
-Neresi buraya. Ne bu sarılı sarılı.
A: Nasıl yani. Bir şey bilmiyor musun.
-Yo ne oldu ki.
A: Ormanda yürüyordum. Bir çığlık duydum. Sese doğru gittim. Seni gördüm.
-Ne yapıyordun ki sen ormanda.
A: Asıl sen ne yapıyordun ormanda.
-Ben hava almaya çıktım. Sanırım.
A: Nasıl sanırım.
-Kalktım hava almaya bahçeye çıktım. Sonra.
A: Sonra ?
-Sonrada ov düştüm ben. Kafamı çarpım. Dur bir çocuk bana geliyordu. Kırmızı bir çift göz. İnsan boyutunda. Neydi o ?
A: Hayır. Ben geldiğimde öyle bir şey yoktu orada. Seni gördüğüm gibi koluna girdim buraya getirdim hatırlamadın mı uyanıktın hatta.
-Bilmiyorum.
A: Tamam boşver yat hadi dinlen.
-Saat kaç ne zamandır yatıyorum ayrıca eve gitmem lazım.
Alisa duraksadı. Neredeyse 1 güne yakın uyuyordu. Saat 3 tü. Yakında okul da bitecekti. Ayrıca teyzesi Alev'in okula gittiğini sanmıştı.
Alev biraz daha dinlenince sonunda yatağından çıkabildi. Dışarı çıkınca gördükleriyle şaşkına döndü. Nereydi bura açık alan dövüş kursu mu ?
Birbirleri ile dövüşüyorlar. Hatta hiç acımıyorlardı. Daha sonra yanına biri geldi ve burada ne aradığını sordu. Çocuğu tanımıyordu.
Çocuk cevap alamayınca bağırarak sormuştu. Dövüşenleride başlarına toplamıştı. Sadece onlarıda değil. Bartu ve Alisayıda .
--------------
Bölüm bu kadardı iyi okumalar.
Yeni bölüm yakında gelecek by .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Gülü (BİTTİ)
LobisomemAlev adında bir kızın 16. yaş gününden sonra hayatının dönüm noktasını anlatıyor. Dolunaya sadece çok az zaman kaldı. Gerçeklere inanmak için kanıt gerekir değil mi ? Alev kendi kanıtını buldu.