Merhaba ben ekil
Mutlu ve huzurlu bir ailem var herşey güzel ama ne kadar mutluluk o kadar baskı babam üst düzey bir iş adamı pek çok yerde evimiz var ama herkez bu kadar mutluyken ben biraz garip hissediyorum .
#################################
Ilık meltem sakince yüzüme vurdu ordanda kızıl kıvırcık saçlarıma vuruyordu ağaçlardaki beyaz çiçekler sağa ve sola yavaşça salanıyordu bununla uyumlu havadada beyaz çiçekler vardı . Etrafta hiç kimse yoktu ve çok huzur vericiydi biraz daha yürüdüm ve bu ormanda olmayan birşey fark ettim . Oraya doğru yaklaştım tahtadan bembeyaz bir kapı Vardı kapının üstünde kırmızı çiçekler vardı .
Kapıyı ittim ve yürümeye başladım
Etraf çok değişikti etraf açık bir mor renge sahipti hiç bir yerde bulut yoktu hafif bir rüzgar esiyordu .
ardından kapı kapandı umursamadan devam ettim karşıma o kapının aynısı çıktı ama bu sefer çiçekler maviydi kapıyı ittim ve içeri girdim .Etrafta bir sürü ağaç vardı ve üstlerinde mavi çiçekler vardı yavaşça yürüdüm ama burası neresiydi . o mor boşluk , kapılar bu çiçekler nasıl olur .
Sakin olmaya çalıştım pek çok dövüş sanatında ustaydım ve vücudum esnekti bu yüzden her yere sığabiliyordum , box , tekvando , jimlastik , eskrim ben 6 ay askerlik bile yapmıştım ve silaha doyamadığım için hiç durmadan en az haftada 2 kere silahı elime alıyorum o yüzden sakin olmam lazım .
Ayak sesleri duyduğumda hemen saklandım ve beklemeye başladım gittiğini düşünüp yavaşça ağacın arkasından çıktım ve etrafa bakınırken burda daha önce ayna varmıydı .
Bir anda çığlık attım ve karşımdaki tıpa tıp bana benzeyen kişi ağzımı kapatı ve beni yine ağacın arkasına saklandık .
Yaklaşık 15 dakikadır sakinleşmiştik ve birbirimize bakıyorduk en sonunda birimiz konuşmaya karar verdi .
Okyanus : tamam baştan alalım ben okyanus ve senin isminde .
Ekil : bende ekil .
Okyanus : memnun oldum nasıl bu kadar benzeyebiliriz .
Ekil : bilmiyorum ama sana güvenebilirmiyim .
Okyanus : elbete ama peki ben sana güvene bilirmiyim .
Ekil : tamam şöyle yapalım ikimizde anne ve babamızın fotoğrafını gösterelim ve ondan sonrada ne zaman doğduğumuzu .
Okyanus : tamam .
İkimizde aynı anda fotoğraflarımızı gösterdik . Bunlar benim annemle babama benziyordu okyanusa baktığımda oda benimle aynı fikirdeydi sanırım . Tamam sıra doğum tarihlerinde .
Ekil : aynı anda .
Okyanus : 1996 / 6 / 22
Ekil : 1996 / 6 / 22
İkimizde birbirimize bakıyorduk nedense kendimi tuhaf hissetmiştim ona hala güvenim tam değildi ama söylemek zorundaydım sanırım .
Ekil : öncelikle kesinlikle kardeş değiliz sakın böyle birşey düşünme .
Okyanus : nasıl ama herşey kardeş olduğumuza dair uyuşuyor .
Ekil : ben buraya başka bir yerden geldim ve sanırım geldiğim yer parelel dünya yani ben senin başka bir dünyadaki halinim .
Okyanus : o zaman ne kadar emin olamasamda senden birşey isteyebilirmiyim .
Ekil : tamam ne istiyorsun .
Okyanus : kısa süreliğine yer deyiştirebilirmiyiz ... lütfen , lütfen .
Ne diyebilirimki aslında diyer dünyadaki hayatımdan artık yorulmuştum ailemin yaptığı baskı arkadaşımın olmaması sanırım kabul edecektim .
Ekil : tamam kabul ama yakalanmamak için etrafındaki insanların bilgisi lazım aynı şekilde bende sana etrafımdaki insanların bilgisini vericem .
Okyanus : çok ama çok sağol ekil .
Ekil : başlayalım ilk ben başlıyorum .
Ekil : bu benim babam kendisi büyük bir şirket yönetiyor ve pek çok evi var bana karşı biraz soğuktur , bu annem kendisi bana ne kadar destek olsada bazen evlilik konusunda beni boğuyor , bu abim kendisiyle çok gıcıktır çoğu zamanda hep didişiriz birbirimizi sevdiğimizi böyle gösteriyoruz .
Bu kuzenim aleyna ve en yakın arkadaşım kendisi benim bütün sırlarımı biliyor o yüzden en çok ona dikkat etmen gerkiyor .Sonrada okyanus anlatmaya başladı açıkçası ne diyeceğimi bilmiyordum .
Okyanus : bu babam seninki gibi soğuk ve üst düzey bir komutan , bu annem kendisi makyaj uzmanı ama onunla pek samimi değiliz bunlar parlak ve hümeyra onlar benim en iyi arkadaşlarım ve tek bana karşı olmayan kişiler seninde onlara dikkat etmen gerekebilir . Ama bu olayı onlara söylesek bile kimseye söylemezler ama şimdilik biz bilsek yeter . Son olarak 1 kişi kaldı ben evliyim .
Ekil : NEEE!!!
Okyanus : sakın ol öyle bir ilişkimiz yok onunla zorla evlendirildim o tam bir piskopat ve ne kadar yakışıklı olsada tam bir manyak tabi bazen iyi yanları tutuyor ve birde bunlar var .
Omuzlarında ufak çizikler ve morluklar vardı aynı şekilde kollarında . bacaklarında çok olmasada biraz vardı nedensizce içimde birşey büyüdü bu sanırım bu öfkeydi .
Ekil : tamam senin yerine geçicem ve emin ol o adamın burnundan fitil fitil getiricem adı ne .
Okyanus : adı meriç ve o şey .
Ekil : ney
Okyanus : O kral .
Baştan aşağı ürperdim ve okyanusa baktım ve sakin olmaya çalışarak onayladım .
İkimizde telefonları deyiştik ilk önce o bana sarayı gösterdi ve bizi kimse görmeden korumaları tanıtı sonrada ben onu kendi dünyama götürdüm ve ufak bilgiler verdim oda bana verdi ve sonra bende kapıdan tekrar geçtim ve iki tarafinda yeni hayatı başladı .
₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺₺
Kafalar karışmasın baş rolümüz ekil .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL YILDIZ
Science FictionBirbirine benzeyen iki kişi yer değiştirirse neler olabilir . Ekil zengin olmasına rağmen mutlu olmayan bir kız . Meriç ise gizemli bir kral pek çok başarısı olmasına rağmen mutlu olmayan bir insan .