4 . bölüm parti , balo

15 4 4
                                    

Kahvaltı masasından kalktım ve odama doğru gittim buraya geleli 2 hafta olmuştu . Silah yarışmasından sonra meriç ' i hiç görmedim pekte umrumda değildi .

Hizmetçilerden biri yanıma gelip önemli bir konu hakında konuşması gerektiğini söyledi pür dikkat ona odaklandım .

" 2 gün sonra balo var bu baloda pek çok kişi yer alıcak ünlü oyuncular , kralar , kraliçeler , şehirdeki ünlü ötelerin ve lokantaların sahipleri gibi ve o gün pek çok kişi ilk kez sizi görücek . Haber verilmem emredildi . "

Kafamı sağladım ve onayladım hizmetçi odadan çıkınca hızlıca giyindim ve dünya değiştirmek için kapıyı açtım .

:::::::::::::::::***:::::::::::::::::::***:::::::::::::::::::

Kendi dünyama gelmiştim hızlı adımlarla telefon kulübesi bulup içine girdim ve okyanusa verdiğim telefonu tuşladım .

Okyanus : efendim .

Ekil : Okyanus benim .

Okyanus : sonunda geldin aslında ben gelicektim ama korumalar görür diye gelemedim .

Ekil : anladım buluşalım seninle konuşmam gereken bir konu var .

Okyanus : tamam kapının orda buluşalım.

Ekil : tamam

Kısa süre sonra okyanus geldi ve akşamki baloyu ona anlattım ve yer değiştirmemiz gerektiğini söyledim .

Kısa süre sonra onayladı meriç ile yaşanan olayların bir kısmını anlatım ve yer değiştirdik .

::::::::::::::::::::::::**:::::::::::**::::::::::::::::::::::::

Aradan 2 gün geçmişti ama içimde bir huzursuzluk vardı sanki ruhum sıkışıyordu ve korkuyordum . Acaba okyanusa birşey mi oldu .

Hızlıca üstümü değiştirdim ve evden çıktım.

Okyanusun anlatımından

Uzun siyah , mavi karışımı elbisem yere değiyordu bugün ilk kez kamera karşısına geçiyordum ve çok heyecanlıydım.

Kırmızı halının önünde durdum meriçte gelince koluna girdim ve yürümeye başladık . Kapılar büyük bir gürültüyle açıldı ve herkezin yüzü bize döndü . Elbisemin siyah yere deyen tülü kırmızı halıya çok uymuştu .

Büyük bir yerdi sarı , beyaz ışıklar ve masalardaki kelebek desenli bardaklar vardı .

Hafif bir keman sesi vardı etrafta . Herkez bize bakıyordu etraftaki insanlarla tanıştım ve masama geçtim .
Karnımdaki ufak sızıyla lavaboya doğru yürümeye başladım .

Lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım O sırada ağzımı kapatan elerle ne olduğunu anlamamıştım .

Ekilin ağzından

Saraya yaklaşınca daha temkinli adımlarla yürümeye başladım . Çitlerin üstünden atladım ve bir ağacın arkasına saklandım o sırada arkamdan bir ses geldi 2 kişi konuşuyordu .

??? : bu gece dikkatli olun . R eyer bugün başaramazsak biteriz anladın mı .

R : anladım . 15 dakika sonra herkez saldırıya hazır olsun .

??? : tamam .

Onlar gittikten sonra koşarak saraya girdim . Kısa uğraşlar sonucu okyanusu bulmuştum arkasına geçip ağzını kapatın ve şapkamı çıkarttım .

Ekil : büyük bir sorunumuz var .

Okyanus : ağzımı kapatmak zorunda değilsin . Herneyse ne oldu .

Ekil : yaklaşık 10 dakika sonra bir saldırı gerçekleşicek .

Okyanus : ne .

Ekil : ben diyer dünyada kötü hisetim sana birşey oldu zanetim . Bu yüzden buraya geldim ve çitlerin yakınlarında saklanırken 2 kişinin sesini duydum ve bir saldırı olucağında bahsediyorlardı . O adamlar bugün buraya baskın yapıcak .

8 dakika sonra

Altımda siyah şort üstümde askılı tişört ve üstümde okyanusun elbisesi vardı elbisenin altına ne olur ne olmaz diye aldığım silahım ve küçük yıldız desenli turkuaz rengindeki hançerimi elbiseye gizledim .

Okyanus çoktan güvenli bölgeye çıkmıştı ve sıra bendeydi .

Kırmızı halıdan geçerek hızla içeri girdim ve korumaların başına talimatları verdim .

Ekil : az önce 2 adam saldırı olacağından bahsediyordu bu gece siyukast olucak yaklaşık 2 dakika sonra . Ben şimdi yangın alarmını çalıştırıcam güvenli bir şekilde konukları dışarı çıkartın .

Hızlı adımlarla yangın alarmının yanına geldim ve camı kırıp tuşa bastım . Anında etraf kırmızıya boyandı ve sesler çıkmaya başladı .

Kenara saklandım ve üstümdeki elbiseyi çıkardım . Silahı elime alıp yürümeye başladım . etraf bir anda ölüm sessizliği kaplamıştı .

Arkamdan ayak sesi duydum ve arkamı döndüm adamın yüzüne bir yumruk geçirdim ve sonrada karnına tekme attım adam silahı bana doğrulttuğunda omzuna ateş ettim ve silah elinden düştü .

Arkamdan birileri daha vardı ve ben bunu biliyordum . Hızlı adımlarla koşmaya başladım koridorun sonuna geldiğimde arkamı döndüm 3 adam vardı 1 el ateş ettim ama vuramadım en öndeki adam elindeki hançeri savurdu ve omzumda ufak bir ciziğe neden olmuştu .

Adamın saçından tutup duvara vurdum . 2 . Adamın elinde silah vardı silahımı ona doğrultum ve 2 el ateş ettim kanı yüzüme sıçramıştı .
3 . Adama sıra geldiğinde elindeki hançerle bana piskopat bir gülüş attı ve üstüme yürüdü tam yumruk atacağı sırada kaçtım tam koşmaya hazırlanıyordum ' ki sırtımı hançerle çizmişti elimdeki silahı sıkıca tuttum ve adımı iki bacağından vurdum .

Zar zor kendimi dışarı attım . En son hatırladığım bana doğru gelen meriçti .

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bu bölümde böyle oldu

İyi okumalar . 💛

KIZIL YILDIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin