2 . bölüm hayat deyiştirme

28 5 0
                                    

Ekilin ağzından

Sabah güneş ışınlarıyla uyandım kalktım ve etrafa baktım bir an nerde olduğumu unuttum . Sanki rüyada gibiydim belkide hala uyuyordum bilmiyorum .

Kalktım ve siyah tayt giydim onun üstüne beyaz askılı bady ve onların üstüne mavi uzun bir elbise elbisede sarı desenler vardı çok hoş duruyordu giysi dolabının üstüne baktım program vardı .

Günlük program

11:00 kahvaltı

14:00 dans kursu

16:00 örgü kursu

17:00 kitap okuma saati

18:00 duş saati

20:00 Akşam yemeği

Program baya yoğundundu ve okyanus bunları zorla yapıyordu ama ben yapmayacaktım . önce kahvaltı yapmaya gidiyordumki yemek salonu nerdeydi en iyisi numara yapmak ve bugün odada yemek yemem gerekiyordu . kapıyı araladım ve korumalardan birine bugün odamda yemek yemek istediğimi söyledim.

20 dakikada yemek geldi güzel bir kahvaltıdan sonra telefonu çıkardım ve internetten aratmam gerekenleri aratım .

Meriç yılmaz

Meriç yılmaz 1993 doğumludur ileri gelen dünyanın en büyük ülkelerinden birini yönetmektedir bu ülke navarda ülkesidir ayrıca evli olduğu bilinir karısını hiç bir şekilde dışarı çıkarmadığıda aklınızdan çıkmasın bu kadını gören çok az kişi olduğunu duydum yüzü nerdeyse hiç bir yerde yok . Sadece turuncu saçları olduğunu ve isminin okyanus olduğu biliniyor .

Navarda ülkesi

Navarda ülkesi çok uzun zamandır var çok eski olduğu için tam kuruluş tarihi bilinmiyor .

En alt kısımda ülkenin baş kenti ve haritası vardı .

Burdan gitmem gerekiyordu okyanus bana para olduğunu söylemişti paradan biraz aldım ve gizlice çıktım koruma o sırada başka bir tarafa bakıyordu ve beni fark etmedi .

Ağaçların o tarafa doğru koştum ve saklandım üstümdeki mavi elbiseyi çıkardım ve sırt çantama koydum sonrada çantadan siyah hırkamı çıkartıp giydim ve bahçenin sonuna baktım çitler vardı ordan atladıktan sonra herşey tamamdı . Koşarak çitlerin üstünden atladım ve herşey tamamdı .

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Yolun ortasında koşuyordum çünkü yakalanırsam meriç denen kişi okyanusa yaptığı gibi banada zarar verebilirdi ama ben buna izin vermezdim ne kadar mutlu bir hayatım olsada herkesin küçüklükten kalma kabus gibi hatıraları olabilir .

Daha 8 yaşımda evimizde yangın çıkmıştı ve o an kimse beni kurtarmaya gelmemişti vicudumda onca yanık olduki hepside kolay kolay geçmedi heleki 1 tanesi hala omzumun üstünde duruyordu . Anılar aklıma gelince ürperdim gerçekten zor zamanlardı .

En sonunda şehir gözüktü nefeslerimi düzenledim ve yürümeye başladım şehir kocamandı bir insan burda kaybolabilirdi goggleyi açtım ve yazmaya başladım Kaleatia şehrinin gezilecek tarihi yerleri .

Kaleatia şehrinin ilk gezilmesi gereken yer geçmiş , şimdi,  gelecek müzesidir . Bu müzede çok fazla tarihi eser vardır en çok merak edilen pterosaurs ' tür bu uçan dinozorun kanatları 10 metreyi bulmaktadır ve pterosaurs Kaleatia şehrinin nerdeyse tam ortasında bulunmuştur .

Aşağıda müzenin adresi vardı navigasyonu açarak yürümeye başladım .

Müzeye geldiğimde altın sarısı bir kapıyla karşılaştım üstünde geçmiş , şimdi , gelecek müzesi yazıyordu içeri girdim ve gezmeye başladım binanın orta bölümüne geldiğimde pterosaurs tam karşımdaydı kocaman kanatları vardı etrafta sadece 5,6 kişi vardı bu yüzden çok ses yoktu . Biraz daha ilerledim ve pterosaurs yaklaştım uzun boynu , uzun kanatları ve sivri uzun bir gagası vardı aslında ürkütücüydü ama bir yandanda insan hayran olmadan geçemiyordu .

Sonra ikinci en ünlü yere geldim burda geçmişteki başarılı savaşçıların mumyaları vardı birtanesine iyice yaklaştım ve incelemeye başladım . Masmavi gözleri açık kahve saçları ve siyah bir savaş kıyafeti vardı . Bir elinde kılıç diyer elinde de bayrak vardı bu Kaleatia şehrinin bayrağı olmalıydı .

Saate baktım çoktan 5 olmuştu bu' da 2 saatim var demek . Hızlıca müzeden çıktım bi yere daha gitmem gerekiyordu . Neden bilmem ama bana yapılan hiç bir kötülüğü unutmadım özelikle 7 . Sınıftaki olayı o kızdan o kadar çok intikam istemiştimki ama sonra biri bana intikamın iyi birşey olmadığını söylemişti . Ama o gün kendimi dizginlemeseydim sanırım iyi şeyler olmazdı .

Kütüphaneye girdim ve etrafa bakmaya başladım intikam alıcağım kişi benim dünyamda burda çalışıyordu ismiyse aslıydı kütüphane çalışanlarından birine böyle biri olup olmadığını sordum .

Ekil : pardon burda aslı yamlız adında biri varmı .

??? : hayır burda öyle biri çalışmıyor ama zehra yamlız var .

Ekil : kendisinin bir fotorafı varmı acaba .

??? : tabi 1 dakika lütfen .

Telefonu bana uzatı resimdeki kişi aradığım kişiyle aynıydı . Buldum seni .

Görevliye teşekkür ettim ve kütüphaneden çıktım ve sarayın yolunu tuttum .

Uzun zamandır yürüyordum sonra bir ses duydum araba ve motor seslerine benziyordu önümde iki siyaha araba ve iki motor durunca onlara baktım arabanın kapısı açıldı ve ...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

İyi okumalar . 💛

KIZIL YILDIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin