5 . bölüm

19 3 8
                                    

Gözlerimi açtım ve tavanla bakışmaya başladım en son ne olmuştu okyanusu güvenli bölgeye gönderdim içerde kaldım , yaralandım .

Etraf kapkaranlık oldu ve bir anda odayı alevler sardı . Odaya sadece turuncu alevler aydınlatıyordu . Sonra kendimi bir anda eski yanan evimizde buldum sadece ateş ve dumanlar vardı ağlamaya başlamıştım kimsenin gelmeyeceğini biliyordum ama yine ağlayıp , bağırıyordum .

Ekil : yardım edin lütfen , yardım et .

Bir anda çığlık atarak uyandım ellerimi omzuma götürdüm ve yarama dokundum gözlerimden hala sular akıyordu . Çığlığı duyan korumalar arkadan ' da meriç içeri girdi .

Hepsi odanın içini inceliyordu hepsine dik dik bakmaya başladım ve sonunda bağardım .

Ekil : çıkın herkez dışarı çıksın hemen .

herkez teker , teker dışarı çıkarken ayağa kalktım ve odanın içindeki büyük aynaya yürüdüm sırtımdaki yara hala sızlıyordu ve git gide acısıda artıyordu .

Üstümdeki hastane önlüyünün düğmelerini açtım aşağı indirip biraz zorda olsa sırtıma baktım yaram biraz kızarmıştı . Sonra gözüm aynadaki yüzüme kaydı yine kendi kendime konuşuyordum .

Ekil : neden burdasın ekil neden insanlara yardım ediyorsun , neden başka insanları umursuyorsun yeterince yara almışken ve yeterince ölüyken neden bunu kendine yapıyorsun . Neden o kapıdan geçtin ki . Şu hale bak yine kendi kendime konuşuyorum.
En azından biraz olsun seni mutlu eden insanlar var kendin için değilse bile onlar için yaşa . Ve gülümsemeliyim .

Adımlarımı lavaboya yönlendirdim ve gerekli işlerimi halledip lavabodan çıktım meriç yatakta oturmuş camdan dışarıyı seyrediyordu .
Beni fark edince beni iyice süzdü .

Meriç : daha iyi misin .

Ekil : evet çok daha iyiyim ama şey tam olarak ne oldu .

Meriç : koşarak dışarı çıktın yüzünde ve elerinde kan vardı sonrada bayıldın . Bu arada sırtında omzuna doğru bir çizik vardı ve kanıyordu . peki sırtındaki yara ne zaman oldu .

Ekil : onu görmemiş gibi davran olurmu . Ailemede bunun hakkında birşey söyleme .

Meriç olayı çözmeye çalışıyordu ama yapamazdı çünkü sandığından daha karmaşık bir olayın içindeydik .
Ve bu sırımızı kimse bilmemeliydi .

Ekil : ne zaman kendi odama geçebilirim .

Meriç : bundan sonra bu odada kalıcaksın gerekli eşyalar dolabına koyuldu .

Ekil : ne hayır bunu kabul edemem .

Meriç : artık çok geç .

Yaklaşık 2 saatir yatakta uyuyormuş gibi yapıyordum ve meriç birazdan gelicekti . Kapı yavaşça açıldı ve içeri meriç girdi . Benim yatığım tarafa sandalye çekip oturdu . Sandalyeyi arkası dönükken aldığı için beni fark etmemişti . Karşıma oturdu ve beni seyretmeye başladı .

Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama en sonunda sesini duymuştum .

Meriç: bedenin bana ait ama ruhun . neden deyiştinki neden bu kadar asi ve yıkılmaz görünüyorsun neden sana bu kadar bağlandım . silah düellosundan sonra neden seni korumak zorundaymışım gibi hissediyorum .
Sana bakmadan artık duramıyorum .

Ayak seslerini duyunca bana doğru geldiğini anladım . elleri saçlarımı okşadı sonrada nefesini yüzümde hisettim . Dudakları önce burnumu sonrada anlımı öptü .

Sonrada yatağın diğer tarafına yattı ve ellerini belime sardı . Nefesim şuan yok gibiydi . Korkudan , heycandan ve üzüntüden nefes alamıyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZIL YILDIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin