My King (အပိုင်း ၂)

29K 1.4K 38
                                    

ရေချိုးပြင်ဆင်ပြီး Jimin အားတွေ့ချင်နေသောကြောင့် Tae အားကျောင်းလိုက်ပို့ရန် ဖုန်းဆက်လိုက်သည်။
'Ring Ring Ring'
Tae-'omm.JK'
JK-'Tae.ငါကျောင်းလိုက်ပို့ဖို့ အဆင်သင့်ပြင်ထား။
Jimin ကိုပါတစ်ခါထဲဝင်ခေါ်ပေးမယ်။'
Tae-'ok.ငါအဆင်သင့်ပြင်ပြီး စောင့်နေမယ်'
JK-'ok.ဒါပဲ'
(JK လဲ Tae အားဖုန်းဆက်ပြီးသည်နှင့် ပြင်ဆင်ကာထွက်ခဲ့တော့သည်။Tae အားဝင်ခေါ်ကာ Jimin အိမ်စီသို့ ထွက်လာခဲ့သည်။)

Jimin pov-(လမ်းထိပ်ကနေပဲစောင့်နေတော့မယ်။
Tae ဘယ်ရောက်ပြီလဲမသိဘူး။ဖုန်းဆက်ရင်ကောင်းမလား။တော်ပါပြီ Tae Tae ကားမောင်းတာ အနှောင့်အယှက်ဖစ်အုံးမယ်။ဒီမှာပဲ စောင့်တော့မယ်။'

'ကျွီ......'
(Jimin ​ရှေ့ ကားတစ်စီးရပ်လာကာ......)
Tae-'Ji Ji....လာတက်လေ ကားပေါ်.....'
Jimin-'Ann....Tae Tae....Tae Tae မောင်းလာတာမဟုတ်ဘူးလား.....'
(Jimin လဲပြောရင်း ကားမောင်းတဲ့သူကိုလှမ်းကြည့်လိုက်သည်။မမြင်ချင်သောသူအား မြင်လိုက်သည်မို့ Jimin နှုတ်ခမ်းထော်ကာ ဆူပုတ်နေတော့သည်။ထိုသည်ကို တွေ့သွားသော JungKookကတော့.....)
JK-'ဟိုပိစိ စကားမများနဲ့။တက်စရာရှိမြန်မြန်မတက်ဘူး။တက်တော့ ကားပေါ်။'
(JK ၏အမိန့်ပေးသလို ပြောသောစကားကြောင့်
Jimin ကားပေါ် မတက်ချင်တက်ချင်နဲ့ တက်လိုက်ရသည်။တစ်စုံတစ်ယောက်ကတော့ ထိုအမူအရာလေးကိုပင် တစ်စိမ့်စိမ့်ကြည့်ကာ သဘောကျနေသည်ကိုတော့ Jimin သိမည်မဟုတ်။)

Jimin pov-'မကောင်းတဲ့လူကြီး ရုပ်လေးကကြည့်ကောင်းသလောက် စိတ်ကတော့ တော်တော်ယုတ်တဲ့လူကြီး.....ခင်ဗျား ချောနေလို့နော်....'
(🤣🤣🤣 aပါ ပုကျိရယ်)

(ကျောင်းရှေ့ရောက်သည့်အခါ JK လဲ Tae တို့အားနှုတ်ဆက်ပြီး ရုံးကိုထွက်လာခဲ့သည်။မနက်ထဲက စိတ်ကြည်နေသည်မို့ ရုံးတွင် ဆူညံသံများမကြားပဲ တိတ်ဆိတ်နေသည်။အမြဲတန်းဆူငေါက်သံ အမိန့်ပေးသံများနှင့် ပြည့်နေတတ်သော်လည်း ယခုမှာတော့..........)

JK pov-'ညနေကျ Jimin ကိုဝင်ခေါ်ပြီး တခုခုသွားစားရင်း ရင်းနှီးအောင်လုပ်ရမယ်။အဲ့ဒီ အသေးကောင်က လူကသာသေးတာ မာနကကြီးသလားမမေးနဲ့။
ဟူး.......ကိုယ် မင်းကို ပိုင်ချင်တယ် Jimin'

(ရုံးစောစောဆင်း၍ Tae တို့ကျောင်းအားမောင်းလာခဲ့လိုက်သည်။Taeအားဖုန်းမဆက်တော့ပဲ လာခဲ့သောကြောင့် ကျောင်းဆင်းချိန်မှီအောင် မြန်မြန်မောင်းခဲ့လိုက်လေသည်။သို့သော် ကားရပ်ရပ်ခြင်းမြင်လိုက်ရသော မြင်ကွင်းကြောင့် JK မှာ ကားချက်ချင်းရပ်ပစ်ကာ ကျောင်းထဲသို့ ဝင်လာခဲ့လေသည်။)

My KingWhere stories live. Discover now