•3•

19 6 0
                                    

Sarı saçlı çocuk endişeliydi. Kendi halinde bir öğretmendi o. Kimseye zarar vermezdi, veremezdi. Karıncaya bile kıyamazdı ki o. Çok hassa biriydi Jimin. Annesi ve babası ona her zaman iyi bir yetişkin olmasını söylemişlerdi. O da öyle yapıyordu. Küçük yaşta yaşamaması gereken şeyleri yaşamıştı. Jimin, daha 13 yaşındayken bir grup topluluk tarafından taciz edildi. Okulda sürekli ezilirdi. Kimse ona saygı göstermezdi. Öğretmenleri bile.. Ama o her zaman saygılı ve iyi bir insan olmak için çabaladı. Ve şuan bir Psikoloji öğretmeni.

Lise zamanları berbattı. Yugyeom, sürekli onu rezil ederdi. Bir kere okulun önünde üstüne un, yumurta ve su dökmüşlerdi. Yugyeom ve arkadaşları kötüydü. Ama o yine de onlara saygı gösterdi ve gülüp geçti.

Şimdi siz söyleyin bana.. Böyle bir insan nasıl olurda birine zarar verir?

Prkjm:
Neden beni öldürmek istiyorsun?

Bilinmeyen Numara;
Oh.. bu saatte neden uyanıksın Jimin-ah?

Prkjm:
Bir soru sordum?
Neden beni öldürmek istiyorsun?

Bilinmeyen Numara:
Sadece işimi yapıyorum.

Prkjm:
İşin insanları öldürmek mi?!
Nasıl olurda birinin ölmesini istersin?!
Sana acıyorum..
Umarım bir gün en değer verdiğin şeyi kaybedersin.

Bilinmeyen Numara:
Kaybedecek birşeyim yok.
Şimdi boş konuşma ve 5 gününün tadını çıkar Jimin-shii.
İyi geceler :)

*Görüldü*

Müşteri:
Jimin'in ölümünü 1 aya uzat ve ona yakın olmaya çalış.
İlk önce kalbinden sonra beyninden vur onu Kim Taehyung!

Selam!

Nasılsını?

Saçma bir bölüm olabilir. Üzgünüm.

Sizce gizli numara kim?

Sınırlar;

7 oy.

Eğer istediğim kadar oy gelmezse oy sınırını kaldırmayı planlıyorum. Çünkü 2 kişi dışında kimse atmıyor. Onlar okuyabilsin diye bende kendi hikayeme oy veriyorum. Oy vermek bu kadar zor olmamalı.

Lie | VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin