•6•

28 5 5
                                    

Jimin sakin bir şekilde öğretmenler odasına ilerlemeye başladı. Aslında kendine ait odası da vardı. Buraya Hoseok hyung'unu aramaya gelirdi. Hoseok hyung, dans öğretmeniydi. Genellikle dersleri son ders olur ama o okula hep sabah gelirdi.

Kapıdan içeriye adım attığım gibi Bayan Ma yanıma geldi. Gerçekten bu kadına dayanamıyorum. Ama kalbini kırmaktan istemiyorum.

Bayan Ma: Merhaba Bay Park. Nasılsınız?
Jimin: İyiyim, bayan Ma siz nasılsınız?
Bayan Ma: İyiyim. İşiniz yoks-
Jimin: üzgünüm, Bay Jung'u bulmam gerek.
Bayan Ma: ah, sorun değil. İyi günler.
Jimin: iyi günler.

Hızla oradan uzaklaştım, zilin çalmasına az bir zaman kaldığı için sınıfa doğru ilerledim. 12. Sınıflar sınav stresi yüzünden çok gergin oluyorlardı. Bu yüzden onlara yardım ediyordum. Kapının önüne geldiğim zaman uyuyan birini farkettim. Onun yanına doğru ilerledim.

Kahverengi uzun saçları yüzünü kapatıyordu. Bu yüzden onları biraz kenara çektim. Bu yüzü daha önce hiç görmemiştim.

Yujin: hocam, adı Kim Taehyung. Okulumuzun nakil öğrencisi.
Jimin: hmm, dönem ortasında nakil biraz saçma değil mi?

Yujin bilmiyorum der gibi kafasını salladı. Bende çok üstelenedim.

Masama geçip telefonumu elime aldım. Mesaj bölümüne girince yine o katilin mesaj attığını gördüm.

Bilinmeyen Numara:
Başlayalım..

Prkjm:
Neyden bahsediyorsun?

Yazıp çıktım. Zil çaldığında herkes yavaş yavaş içeriye girmeye başladı. Ben ayağa kalktığımda onlarda kalktı. 1 kişi hariç. Taehyung, hala uyuyordu. Gözümle işaret yapıp kaldırttım. O da gözlerini ovarak kalktı.

Jimin: Yeni gelen arkadaşınız için söylüyorum. Ben Park Jimin, psikoloji öğretmeniyim. Ve arkadaşlar bugün ders işlemeyeceğim. Sadece sorunu olan bana gelsin. Diğerleri de fazla gürültü yapmadan istediğini yapabilir.

Hepsi onaylayan mırıltılar çıkarttığında oturmalarını söyleyip bende oturdum.

Sonra yanıma o çocuk geldi.. Taehyung. Kim Taehyung.

Nasıl olmuş? İçime pek sinmedi...
Yorumlarda belirtirseniz sevinirim. İyi Geceler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lie | VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin