Jimin o sabah kötü uyanmıştı. Hatta uyanmıştı da demeyelim. Uyuyamamıştı çünkü. Dün tanımadığı bir insan onu öldüreceğini söyledi ve o bütün gece bunu düşündü. Ne yapmış olabilirdi? Nasıl bir insanın nefretini kazanabilirdi? Kim onu öldürtmek isteyecek kadar nefret edebilirdi? Bilmiyordu. Hata yapmamak için her zaman çabalardı Jimin yaparsa da kendisine ceza verirdi. Mesela; haftasonu boyunca aç susuz kalmak gibi.. Jimin'in bedeni normal insanlara göre daha dayanıksız. Hemen hasta olurdu, hemen yaralanırdı, yaraları zor geçerdi. Onu gibi olmayan insanları kıskanırdı. Onlar gibi olmak isterdi.
Jimin, sevgiyi sadece "anne ve baba" kadar olanını bilirdi. Bu ona yeterdi. Ama bazen gerçekten bir arkadaş sevgisine ihtiyaç duymuştur. İçine kapanık olduğu için hiçbir olayını annesine veya babasına anlatamamıştır. Daha sonra taşındıklarında, mahalledeki çocuklar ona zorbalık ederken Hoseok hyung ona zorbalık edenlerle kavga etmişti. Bu yüzden onu çok seviyordu. Zaten ondan başka da arkadaşı yoktu.
Biraz daha tavana bakarak beklerse okula geç kalacağını hatırladı ve hızla yataktan kalkıp üzerine birşeyler geçirdi. Bugün neşesi yoktu. Sizde öldürüleceğinizi bilseniz neşeniz olur muydu? Ama Jimin öğrencilerine aşık bir öğretmen olduğu için bunu onlara belli etmeyecekti. Giyindikten sonra odasından çıkıp kapıya yöneldi. Hemen çantasını alıp çıktı. Sanki birşey unutmuş gibiydi ama ne olduğunu bilmiyordu.
Biraz daha yürüdükten sonra okula gelmişti. Herkes ona garip garip bakıyordu. Yanına Yujin geldi ve konuşmaya başladı.
Yujin: hocam, ayakkabılarınız..
Dediğinde ayaklarıma baktım. Lanet olsun. Ayakkabılarımı giymeyi unutmuşum.
Jimin: ah.. Şey unutmuşum.. Sağol Yujin.
Yujin: önemli değil hocam.
Eve kadar geri dönmek istemedim ve en yakın ayakkabıcıya girip bir ayakkabı alıp çıktım. Daha sonra tekrar okula geldim.
Kim Taehyung'dan..
Sabah kalktım ve masanın üstünde duran kolayı kafama diktim. Sonra "Yeni kurbanım" için okul hazırlığı yapmaya başladım. Doğru tahmin ettiniz. İkimiz aynı okulda olacağız ve ben onun bütün hareketlerini izleyeceğim. Normalde böyle şeyler yapmam ama "Müşteri" dediğimiz insanlar böyle istiyor.
Hemen şu okul kıyafeti zımbırtısı şeyini üzerime geçirdim ve kolamdan son bir yudum alıp masaya geri koydum. Tabiki atmayacaktım. Tasarruf önemli değil mi? Para gökten yağmıyor sonuçta? Size Kim Taehyung kim tanıtmadım değil mi?
Kim Taehyung, daha 7 yaşında annesine ve babasını öldürmüş. Kız kardeşini yakmış. Ve bunun gibi bir sürü cinayet işlemiş bir adam. O bunları yapmak istemesede birileri bunu onu yapmaya zorluyormuş gibi hissediyordu.
Biz bunları konuşurken o çoktan okula varmış ve insanların onu süzmesini sorun etmeden büyük bir coolukla okula doğru yürüyordu. Müdürü bir şekilde halletmişlerdi.
Sınıfını öğrenip oraya doğru adımlamaya başladı Taehyung. Telefonunu çıkartıp mesaj bölümüne girdi ve parmaklarını klavyede harekat ettirdi.
Bilinmeyen Numara:
Başlayalım..
Selam!
Nasılsınız?
Sınırları kaldırdım. İster oy verin ister vermeyin size kalmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie | Vmin
Teen FictionSeri katil Taehyung, kurbanına aşık olacağı aklının ucundan bile geçmezdi. Bir Vmin hikayesi~