Orhan: kahkaha attı Evet, intiharı düşünen bir Bihter.
Ateş: Doktor itiraf konusunda kendini geliştirmelisin, Bihter olduğunu zaten biliyorum.
Ateş: Artık intihar etmekle alâkalı şeyler söylemeni istemiyorum.
Orhan: iç çekti Dinle o zaman.
Orhan: Sana gizli numaradan yazan kişiyi hatırlıyor musun?
Orhan: Lisedeyken.
Ateş: Evet.
Orhan: Orhan: Defalarca terslesen bile defalarca sana yardım ederdi, seni herkesten daha iyi tanıdığını düşünmeye başlamıştın hatta, kim bu kız diye düşünmüştün. O bir kız değildi Ateş, o bendim. O mahalleye ilk geldiğim gün bir kediyi okşuyordun hatırlıyor musun? Birden bana bakıp gülümsedin. O gün, o gün farklı hissettim. Önce samimiyet diye düşündüm, hissettiğim şey samimiyet. Aşk ne demek bilmiyordum çünkü, senin en yakının olmaya kafaya takmıştım. Olmayı denedim, arkadaşın olmayı başardım ama her defasında seninle daha fazlası olma isteğim ağır bastı, yediremedim kendime. Sırf senden uzaklaşsınlar diye yakın olduğun kızlarla çıkacak kadar alçaldım, her gün vicdanımı sızlatacak yalanları söyledim. Bir gün cesaretimi topladım ve bir arkadaşımın numarasından sana yazmaya başladım. Hatırlıyor musun? Sana Atilla İlhan'ın Ben Sana Mecburum şiirini göndermiştim ilk konuşmamızda "Şiirden anlamam bacım" diyerek terslemiştin ama inatla yazmaya devam etmiştim. Çünkü biliyordum senin de şiir okumayı sevdiğini. Gittikçe büyüdük Ateş, sen Selin ile bir aşk yaşamaya başladın. Ne kadar yıkıldığımı bilemezsin, dedim bu böyle olmaz, unutacaksın.. Gerçekten denedim Ateş, defalarca evlenmemin sebebi buydu ama hepsi anladı bir yanlışlık olduğunu ve boşandık, yürütemedim evlilikleri.. Şimdi Aslı ile evliyim ve sevdiğim adam tarafından fark ediliyorum ama berbat hissediyorum, yıllarca yalan söyledim ve vicdan azabı çekiyorum ama ne yapayım hâlâ deli gibi seviyorum. konuşurken ağlayamaya başladı Uyuyamıyorum Ateş, uykular haram oldu bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTANEDE NELER DÖNÜYOR (HEKİMOĞLU)
Romancekp için @hiyarvesalam'a eyvallah xd bu kitaptaki karakterlerin tepkilerinin dizideki gibi olmasını beklemeyiniz çünkü bu olaylar gerçek değil xD fjksbxslmz