Capitolul 1: Lănțișorul

253 16 14
                                    


         Mă antrenez în mlaștina din apropierea orașului cu Issac și Erica, primii membrii oficiali ai haitei. Tata le-a dat darul mușcăturii încă de când aceștia erau doar niște simpli adolescenți. Din fericire pentru mine e plecat 3 zile în Beacon Hills, ajută la restaurarea orașului după "domnia lui Theo".

Îmi arunc pumnul spre pieptul lui Issac însă acesta îl prinde într-alui și mă răsucește, iar eu cad puternic cu spatele de pământ.

— Fi mai blând, Iss! spune Erica mestecând o gumă.

— Am ordini stricte de la taică-său! răspunde el întinzându-mi mâna pentru a mă ridica de pe jos.

— Mai dă-i pace, a rezistat 3 luni cu Theo! spune Erica cu zâmbetul pe buze.

Mă scutur pe haine și observ că gulerul tricoului s-a dat în jos lăsând la iveală cicatricile. Îmi ridic gulerul până în gât și las privirea în jos.

Văzând asta, Erica se apropie de mine și îmi așează gulerul cum era, privindu-mă cu empatie.

— Nu trebuie să le ascunzi, puștoaico! Ăstea dovedesc cât de puternică ești! spune ea blândă.

Îi zâmbesc apoi spun:

— Deci, ce mai exersez? Săritul de pe o stâncă pe alta sau autoapărarea?

Issac dă să îmi răspundă însă Erica îi astupă într-o clipită gura cu palme și se bagă în fața lui.

— Ce zici de o plimbare? spune blonda cu zâmbetul pe buze.

Erica este o tipă de doar 25 de ani, cu părul lung și blond, foarte voluminos. Îmi place mult stilul ei vestimentar, unii bărbați ar spune că e vulgară însă nu mi se pare. În cea mai mare parte a timpului poartă fuste o idee peste genunchi, mulate, în culori închise. Pielea este materialul ei preferat, are câte o geacă de piele pe toate culorile, bineînțeles, culori reci. Iar rujul acela roșu de care este nelipsit de pe buzele ei este genial. O admir foarte mult, pe lângă curajul vestimentar este o tipă de gașcă, mereu combină antrenamentele cu amuzamentul.

Cât despre Issac, când este vorba de glumi, glumește când trebuie să fie serios, la naiba, este exact ca și tata. Are părul șaten, ușor lunguieț, este foarte înalt și bine făcut. Tata l-a ajutat mult și d'aia ține să nu îl dezamăgească, dat fiind și din pricina antrenamentelor. Nu mai ține cont că sunt o copilă, sau fiica lui Derek. Vrea să mă înbărbăteze și pot spune că îl apreciez pentru asta.

Între ei văd o scântee, se cicălesc mereu, iar Issac moare când vede că Erica e pe lângă subiect. Mă întreb oare de ce nu sunt împreună, îi văd genul de cuplu superb care s-ar completa unul pe celălalt.

— Înainte să comentezi cum faci de obicei, ne plimbăm prin mlașitină. Îi vor arăta ce plante vindecă! adaugă blonda aspră.

— Okay, eu mă întorc în oraș. Să nu stați prea mult, spune Issac luându-și jacheta de pe jos.

.....

Plimbarea ch Erica deja devenea plictisitoare, voiam cât mai repede să ajung acasă să îl văd pe Void. Nu l-am mai văzut de ieri.

Erica vorbea cu mine însă capul meu era în altă parte, mă gândeam numai la el.

— Alooooo??? Laylaaa??? spune Erica fluturându-și mâna prin fața ochilor mei.

— Um..da, scuze...ce spuneai? întreb confuză, adevărul este că de câteva minute bune nu o mai auzeam.

— Ia spune, cine e norocosul? întreabă ea cu un zâmbet pervers pe buze.

Dulce nebunie- Nașterea unui nou alpha-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum