0.1

770 79 37
                                    

"Hey, Du Shik-" Seulgi, sevgilisini bırakıp kahve almaya gittiği yer ardından geri döndüğünde başka bir kızla dudak dudağa olduğunu görmesiyle gözlerini büyüttü. Bu manzarayı daha önce farkeden, Taeyong anında Seulgi'nin bileğine yapışıp kendisine çekti ve sarıldı. "Sadece bakma Seulgi!"

Seulgi, Du Shik'e tam anlamıyla çemkirmek için gitmeyi planladı. Taeyong'un bedenini saran kollarından ayrılmak için geri çekilmeye çalışsa da Taeyong daha sıkı tuttu Seulgi'yi. "Kızman bir şey değiştirmeyecek Seulgi. Yaşadığım için biliyorum."

Seulgi anın şokunu atlattığı ilk anda döktüğü gözyaşı, Taeyong'un omzuna düştü. Başını, Taeyong'un omzuna gömdü ve hıçkırıklara boğuldu o saniyeler içerisinde. Taeyong, eski sevgilisi tarafından aldatıldığında ilk koştuğu kapı tek tanıdığı Seulgi olmuştu. Erkek arkadaşlarının ona verebileceği bir tavsiye olacaüını düşünmediği için tek kız arkadaşı olan Seulgi'ye sığınmıştı.

Seulgi hıçkırıkları arasında konuştu. "Neden böyle oldu?" Taeyong iç çekti. "Sadece ağlayarak rahatlamaya çalış. Artık bazı şeyleri sorgulaman oldukça gereksiz. Çok geç çünkü." Seulgi yutkunup başını geri çekti. "Buradan gitmek istiyorum Taeyong."

Taeyong kafa sallayıp büyük bir ciddiyetle Seulgi'nin bileğini yakaladı. Ardından bulundukları kampüs kafeteryasından çıktılar. Seulgi iç çekti. Birlikte kampüs dışındaki banka oturdular. Taeyong, üzerindeki ceketin ceplerine soktu ellerini. Seulgi derin bir nefes verdi dışarı. "Ne yaşadığını, şimdi daha iyi anlıyorum Taeyong."

Taeyong saçlarını karıştırdı. "Ben çoktan atlattım. Beni karıştırma." Seulgi acı içinde gülümsedi. "Ağlamak gelmiyor içimden." Taeyong omuz silkti. "Ağlama o zaman Seulgi. Değmez zaten."

Taeyong, elini cebinden çıkartıp Seulgi'nin göreceği şekilde ona uzattı. "Sana yardımcı olacağım, onu unutman için." Seulgi gülümsedi ve Taeyong'un elini tuttu. "Teşekkür ederim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Broken Hearts Team ➵ seulgi + taeyong ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin