0.2

542 65 28
                                    

Seulgi, elindeki çikolatadan bir ısırık daha aldı. Onu çiğnemekle uğraşırken, Joohyun konuştu. "Gerçekten Du Shik'ten hiç beklemezdim! Gerçek bir şerefsizmiş." Sooyoung omuz silkti. "Ben Seulgi dahi dördünüzü uyarmıştım."

Seungwan, Seulgi'nin sırtını sıvazlarken Sooyoung'a konuştu. "Gerçekten bunu mu konuşacağız, teselli etmek yerine?" Yerim, başıyla onayladı. "Seungwan haklı." Seılgi elindeki çikolatadan bir ısırık daha almışken, ağzını örterek konuştu.

"Seungwan ve Yerim, gerçekten kötü olsaydım haklı olabilirlerdi. Ama bu Joohyun ve Sooyoung'ın gereksiz konuştuğunu yalanlamaz! Ya, ben sizin arkadaşınız değil miyim? Teselli bulamadığım için ağlayamıyorum da adam akıllı!"

Yerim gülümsedi. "Senin kadar duygusuz olsaydım, Sehun beni bir türlü görmüyor diye ağlamazdım." Seulgi omuz silkti. "Ağladım, ağladım ama Taeyong ağlamamın gereksiz olduğunu söylediğinden beri mantıklı geldiğinden ağlayamıyorum." Sooyoung güldü. "Taeyong zeki çocuktur. Doğru söylemiş."

Joohyun, yavaşça Yerim'in kafasını itti. "Sehun gibi biri yüzünden ağlanmaz, Yerim!" Seungwan, Seulgi'nin kulağına fısıldadı. "Gerçekten iyi misin, Seulgi?" Seulgi gülümseyerek kafa salladı. "Böyle iyi olacağım benim de aklıma gelmezdi."

Sooyoung kaşlarını kaldırarak Seulgi'ye döndü. "Gerçekten ağladın mı?" Seulgi kafa salladı. "İlk gördüğümde, Taeyong yetişip sarılmıştı. Teselli bulduğumdan olsa gerek, ağlamıştım. Ama siz şu an komik olduğunuz için çok duygusal olsam da ağlayamazdım herhalde."

Seungwan, elini Seulgi'in omzundan çekti. "İyi o zaman, teselliyi bırakıyorum." Sooyoung saçlarını savurdu. "Ben her zaman haklıyımdır Son Seungwan, bunu aklından sakın çıkarma." Seungwan gülümsedi.

Seulgi, önündeki çikolata dolu poşeti masanın ortasına döktü. "Hadi siz de yiyin! Hepsini bitiremem." Yerim gülümseyerek eline aldığı çikolatanın paketini sıyırırken konuştu. "Yalnız benim tek takıldığım konu, Taeyong'un sana sarılmasıydı." Joohyun güldü. "Aynen öyle."

Seungwan kendi kollarını sıvazladı. "Hayal etmemeliyim!" Sooyoung güldü. "Saçmalamayın, onlar sadece arkadaşlar. Zamanında Seulgi de çokça teselli verdi Taeyong'a, bir zahmet sarılsın!"


Broken Hearts Team ➵ seulgi + taeyong ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin