"Hoşgeldiniz!" Sooyoung ve Seungwan'ın birlikte söylediği neşeli cümlesi ile kapıdaki herkes gülümseyerek içeri girdi. Kapıdan son giren Taeyong'u görmesiyle sırıttı Sooyoung. "Sen de hoşgeldin Taeyong." Her biri, birbirlerini selamlamak adına sarılırken Taeyong oralı olmadan gülümseyerek konuştu. "Hoşbuldum."
Seungwan dudaklarını kıvırdı. "Ya Taeyong, neden bu kadar soğuksun?" Seulgi omuz silkti. "Taeyong soğuk biri değil ki?" Junmyeon güldü. "Evet, sevdiklerine karşı pek bir sıcak kendisi." Taeyong iç çekti. "O yüzden sana karşı soğuğum, değil mi Junmyeon?"
Junmyeon keyifle kafa salladı. "Zaten bir tek Seulgi'ye karşı çok sıcaksın." Seulgi iç çekti. "Pekâlâ, ben kurt gibi açım. Yemek masasına geçelim!" Seungwan kafa salladı. "Peki, beni takip edin arkadaşlar."
Her biri, yemek masasına geçtiler. Seungwan ve Sooyoung tabaklara yemekleri doldururken, Joohyun gülümsedi. "Mezun oluyorsun kız kardeşim?"
Seulgi gülümsedi. "Evet, gerçekten mutluyum." Sehun kaşlarını kaldırdı. "Kendine ait bir klinik açmak gibi bir hayalin var mı?" Seulgi başını olumsuzca salladı. "Şu anlık yok." Joohyun güldü. "İlk hastan, Junmyeon. Unutma bak, ona göre!"
Junmyeon omuzlarını düşürdü. "Sürekli olarak bu lafların ile psikolojimi bozduğun için, benim de ilk gittiğim psikolog Seulgi olacak sevgilim, merak etme." Yerim güldü. "Gerçekten çok güzel böyle! Keşke Kyungsoo da burada olsaydı."
Seungwan kafa salladı. "Evet, onu gerçekten özledim. Muhtemelen şu an, komutanının gözü önünde şınav çekiyordur." Sehun gülümsedi. "Şimdi yanımızda olsa, Taeyong'a arkadaş çıkmış olurdu. Aynı ciddiyet, aynı olgunluk..."
Sooyoung güldü. "Gören de Kyungsoo öldü sanar!" Herkes, önündeki dolu tabaklarına bir bir çatallarını batırmaya başladılar. Sooyoung iç çekti. "Geçen gün, Sungjae yazdı." Seulgi gözlerini kıstı. "Kıyamam, senin ayrılmak istemiş olmana rağmen adam yine de şansını deniyor."
Sooyoung kafa salladı. "Evet. Ve onu özlediğimi farkettim." Joohyun omuz silkti. "Zamanında daha ilgili olsaymış, şimdi özlemesine gerek olmazmış Sooyoung." Yerim kafa salladı. "Pişman olma sakın, ayrıldığın için. Ama eğer gerçekten onunla mutluysan da, gurur yapma ve barışın."
Sehun gözlerini büyüyüp güldü. "Siz kızlar, çok fenasınız! Her birinizin ağzından dökülenler, biz erkeklerin aklına bile gelmez." Junmyeon güldü. "Aynen öyle!"
Bir sonraki bölüm final ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Hearts Team ➵ seulgi + taeyong ✔
FanficJunmyeon, en yakın arkadaşım Joohyun'un saçlarına öpücük kondurmadan önce konuştu. "Sen ve Taeyong saplar takımısınız." Taeyong iğrenircesine Junmyeon'a bakarken ben göz devirdim. "Biz saplar takımı değil, kırgın kalpler takımıyız Junmyeon." 2020 |...