Sehun, elinde -kıyafetlerin bulunduğu- çantayı yere bıraktı ve herkes gibi salona geçip oturdu. Buradaki herkes birbirini, okulları dolayısıyla iki üç senedir tanıyordu. "Karnınız aç mı?" Junmyeon'un sorusu ile Seulgi kafa salladı. "Ben açım. Kahvaltıdan bu yana hiç yemek yemedim."
Junmyeon kafa salladı. "Dolapta hazır bir şeyler olacaktı, ısıtayım istersen. Başka bir şey istiyorum dersen de kendin yapabilirsin Seulgi, sonuçta kimse bu evde misafir sayılmaz." Sehun güldü. "Üşeniyorum demiyorsun da..." Junmyeon kaşlarını çattı. "Sen sus lan, bücür!"
Seulgi uykusuzluktan esnediğinden ötürü, yorgun sesiyle konuştu. "Hangi odalarda kalacağız, bölüşelim odaları hadi." Junmyeon iç çekti. "Şimdi, ben ve sevgilim beraber aynı odada kalacağız. Sooyoung ve Seungwan beraber kalırlar. Sehun ve Yeri'yi ayırmak olmaz. Geriye ikiniz kalıyorsunuz."
Taeyong kaşlarını kaldırarak konuştu. "Hiç mi tek kişilik odan yok?" Junmyeon kafa salladı. "İki tane tek kişilik oda var evde. İkiniz anlaşıp o tek kişilik odalarda kalırsanız bizim için farketmez tabii ki." Seulgi kafa salladı. "Bana uyar."
...Seulgi, getirdiği çantanın içinden kitap ve defterlerini çıkartıp göğsüne yasladı. Ardından kalemliğinden çıkardığı bir kalem ve silgiyi kitapların üzerine bırakıp odasından çıktı.
Kendine ayrılan odada, çalışmasını sağlayabilecek bir masa olmadığından mutfağa gidiyordu. Mutfağa yaklaştığında, ışığın hala yandığını farketti. İçeri baktığında Taeyong'un masanın üzerinde ders çalışır vaziyette olduğunu görmesiyle gülümsedi. "Merhaba."
Taeyong kafasını kaldırmanın ardından gülümsedi. "Merhaba. Sen de mi çalışmaya geldin?" Seulgi, göğsüne yasladığı kitap ve defterleri masanın üzerine bıraktı. Sandalyesini çekip otururken kafa salladı. "Aynen öyle." Taeyong elindeki kalemle not çıkarmaya devam ediyordu. "Çabuk atlattın Seulgi. Gerçekten çok güçlü birisin."
Seulgi, kafasını kitaplarından kaldırıp Taeyong'a çevirdi. "Güçlü biri değilim. Sadece ''ağlama, değmez'' dediğinden beri sözünü dinliyorum, Taeyong."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Hearts Team ➵ seulgi + taeyong ✔
FanficJunmyeon, en yakın arkadaşım Joohyun'un saçlarına öpücük kondurmadan önce konuştu. "Sen ve Taeyong saplar takımısınız." Taeyong iğrenircesine Junmyeon'a bakarken ben göz devirdim. "Biz saplar takımı değil, kırgın kalpler takımıyız Junmyeon." 2020 |...