סליחה על השיר, הייתי חייבת.
—————————————————
היה היתה לפני שנים רבות (אתמול), ילדה בשם רוחלה.
רוחלה יצאה לריצת הלילה שלה כבכל לילה, אך פתאום הכל בחייה השתנה, כיוון שפגשה אותו.
רוחלה עצרה בכדי להסדיר את נשימתה, כשלפתע ראתה עכביש.
אולי דמיינה, ואולי הייתה זו המציאות, אבל רוחלה ראתה רימון בידו של העכביש.
העכביש היה נחמד, וכמו בסרטים אמר לה "מילים אחרונות?"
"אבל, הו עכביש חכם ומגניב שכמותך" אמרה לו, אם כי הוא באמת היה מגניב "אם תהרוג אותי, אני אמות"
"זאת המטרה נשמה" החזיר לה
"אבל אם אני אמות אני לא אוכל לסיים את רשימת הקריאה שלי"
"ה-ו" העכביש פלט נשיפה בקול "אוקיי, אז אני אחזור בעוד שבוע לערך"
רוחל'ה התחילה לצחוק, צחוק אמיתי, עם דמעות צחוק.
"אתה חושב שאני יכולה לסיים את רשימת הקריאה שלי בשבוע?"
הוא חושב שאני יכולה לסיים את רשימת הקריאה שלי בשבוע המטומטם הזה חשבה
"אז מתי?" שאל העכביש הנחמד
"אני לא יודעת בנאדם!" אמרה לו "יש הרבהההההההההההה ספרים ברשימת הקריאה שלי" היא משכה את המילה השנייה.
העכביש נראה מאוכזב "אבל הרימון יתבזבז לי" אמר בעצב הניכר בקולו הרך והנחמד.
"אני יכולה לשמור עליו!" אמרה לו "אני אשמח לעשות את זה!"
"אבל אם אני אתן לך לשמור עליו, איך אני אדע שלא תהרגי מישהו?" שאל אותה העכביש.
רוחלה חשבה על זה קצת ואמרה שייתן לה כמה דקות לחשוב על תשובה.
העכביש הסכים ובינתיים הלך לשחק מיינקראפט בטלפון שלו, למרות שרוחלה אמרה לו שבמחשב יותר כיף.
רוחלה התחילה לחשוב חוצפן! הוא לא מתייחס אליי! אבל אז אמר "המחשב שלי קורס כל הזמן" ורוחלה הרגישה עצובה בשבילו "ריפ מחשב" אמרה לו.
הוא הנהן בראשו ואמר לה שתלך לעשות סיבוב באזור ולחשוב על התשובה שלה, וכך עשתה.
רוחלה הכניסה את האוזניות לאוזניה ונתנה למוזיקה למלא אותן בזמן שרצה על המדרכה החמה והרוח מצליפה בפניה.
לבסוף חזרה אליו רוחלה עם התשובה.
"אתה והרימון יכולים לבוא לי הביתה!!" צווחה וקיפצה במקומה.
העכביש הנהן "כן, אוקיי, אין בעיה. ואני אהרוג אותך אחרי שתסיימי את רשימת הקריאה שלך!"
"כן!!!!"
ורוחלה והעכביש קיפצו שניהם על המדרכה, בעוד כל הסובבים אותם חושבים מה עובר על שני אלה????
וכך, רוחלה, העכביש שהוא חבר, ורימון המחמד שלהם, הלכו בניחותא לביתה של רוחלה.
וכולם חיו (וייחיו עוד שנים ארוכות) באושר ועושר, כי רוחלה עדיין לא סיימה את רשימת הקריאה שלה, והיא לא תסיים אותה עוד שנים רבות.
—————————————————
מבוסס על סיפור אמיתי אנשים.
אגב, העכביש היה מאוד נחמד.
שוב סליחה על השיר
אני שומעת אותן בלופים
די זה ככ מדהים
אוקיי סליחה אני אלך עכשיו
העכביש היה חמוד!
YOU ARE READING
3 AM
القصة القصيرةאז מסתבר שזה ספר לוואנשוטים שלי (בעיקר דרארי. סובלים. בעיקר דרארי סובלים. ) הקריאה על אחריותכם בלבד אני לא אחראית לאובדן שפיות עקב קריאה של ספר זה