Cijeli dan tišina nakon jučerašnjeg smijeha i šoua. A navečer se prva javlja Izabel.
-I tako ti sinoć ja i Dora otišle u sobu. – piše ona pa nastavlja.
-Taman se raspričale kad odjednom eto nama nekoga u sobu.
Ja se kočim od smijeha.
-Jesam ti rekla, orgije.
-Ja brže bolje gasim to, zatvaram sobu jebem ti sobu
-Hahahahaha
-Nisam dobro kliknula. Treba tamo samo za pozvane
-Meni tu ostalo za sve
Već znam da će ona sada istražit sve opcije.
-noć -piše Izabel
-noć – pišem ja i stavljam sliku mamuta.
Ujutro se javljamo sve tri.
-Idem kod susjede na kavu
-Danas samo hodam – javlja se Dora.
Konačno kod nje malo odmora.
-Mene boli glava. Oribala kupatilo, spremila rucak, jos pastu da skuvam.- piše Izabel
-Ja se nisam naspavala, malo sam čangrizava. – pišem ja.
Danas je definitivno Dorin dan.
Izabel stavlja neku nakostriješenu mačku i dođe mi da joj pokažem srednjaka, ali ne mogu ga naći.
-Ja sam danas baš mrak. – piše Dora
-Super – odgovara joj Izabel
-Jebi se – pišem joj ja, naravno kao najljepše želje.
One se smiju.
-Mogu vam sjebat dan. – pišem ja pa odmah nastavljam.
-Kada će Ćorko i Dora vraćaš li priče?
Izabel opet kači nakostriješenu mačku.
-Dobro smiri se! – odgovaram joj.
Sada kačim ja uvod u novu priču.
Dora se javlja sa odgovorima na moje pitanje.
-Ćorka i ja čekam, a priče vraćam, ali ne bi ovaj naslov iako si ga ti predložila.
Sada mi diže živac, ali pregrizem jezik samo stavim stickera koji izgleda kao da frkće nosom.
-Vratit ću ovako kako je ako ona vrati Ćorka. – sada je bacila lopticu Izabel
Mislim si ja hvala kurcu. A Izabel se javlja ignorirajući Doru i komentirajući moj uvod u priču.
-Lili ovo je odlično! Odlična ideja i ne nisam čitala nešto takvo.
A onda se obrušila na Doru i na kraju kače Ćorka, vračaju priče, a ja se kesim.
-Konačno dobre vijesti, a već sam ti mislila maznut i taj naslov :P – i maznula bi ga da je ona rekla da ga ne želi koristiti.
Već sam joj maznula Izazov, jebi ga, slučajno, ozbiljno...
-Evo ja ću vrati pa i ti vrati. – piše Dora.
-Idem u dućan. – pišem im ja i šaljem sliku di im se beljim.
Koja smo mi dica.
-Štaš kupit? – pita Dora.
-Muž oće opet peć roštilj i lubenica mi se jede, jebem ti lubenicu i slike.
Ona je slikala neki dan malu kako jede lubenicu. Nisam mogla vjerovati, lubenica u petom mjesecu i još kaže da je dobra.
Kaže ona:
-Ja idem posaditi cvijeće i bilje.
Bila ona kod naše čitateljice Ksenije koja je svaki dan okružena cvijećem i natrpala se ko pravi poljoprivrednik.
-Opa Dora baštovanka. – zajebava Izabel.
-Vraga, neg eto pokušavam
-Živo me zanima šta ćeš napraviti. – i dalje ju jebe Izabel.
-Za sada samo presaditi.
-Ajde ajde
-Šta si kupila od bilja i cvijeća? – pitam ja.
Izabel se kida od smijeha i piše.
-Misliš ti da ona zna imena :D
I kreće sto i jedna slika s opisom....
-Jorgovan
-Pelargonije
-Rajčice
-Smilje
-Menta
-Bosiljak
-Ružmarin
Viče Izabel :
-U redu! – njoj dosta slika, a ja se smijem dok Dora nastavlja.
-Melisa
-Čuvar kuće
-I ovo mi je mala dobila
Stavlja slike Margarite, Prkosa, Lavande, karanfili i suncokret. Ja volim suncokret, et samo da znate :P
-Moji zvončići su najbolji. – piše Izabel.
-Idem po još zemlje i po one pikse za ogradu.
Šalje Izabel slike svojih ljubičastih zvončića i stvarno su predivni.
-To si ja moram nabaviti. – i budem.
-Uuu prekrasno – javlja se i Dora.
-Ne moraš puno ni zalijevat. Pravi žbunj se širi.
Baš je žbunj ona pravi.
-Sada ćemo vidjet i šta ću prvo ubit hahahaha – odgovara Dora jer kako je već rekla nije baš vješta s biljem i cvijećem.
Nakon par minuta pita Izabel:
-Hoćemo u sobu večeras?
Jebalo majku k'o da dogovaramo ozbiljno neke orgije. Pa zajebavam da je javila na vrijeme da se sredim, ali navečer piše Izabel, a Dora i ja se pravimo mrtve.
Jebi ga ne mogu pred mužem tako da pričam, samo bi se smijala k'o budala. Pa ne treba im više dokaza da imaju posla sa luđakinjom od ovoga što su dobile.
Bolje da se ja posvetim malo mužu i njega zadovoljim, sretan čovjek, sretna žena.
Ujutro gledam Dora bila s mužem negdje, Izabel nagađala kako se ja sa svojim družim jer me nema i ništa od sobe.
Drugi dan Izabel brala trešnje i stavlja sliku.
-Daj meni malo. Upravo sam pojela šaku borovnica, zdjelicu jagoda, dvije nektarine i usrat ću se k'o grlica. – pišem ja Izabel se kida od smijeha
-Hahahaha k'o grlica.
Pa stavim kover koji sam ja radila i pitam Izabel da li je bole oči do ga gleda.
-Ne, vidjela sam i gore. – ali se ipak nadovezuje.
-Napravit ću ti ja kover. – ipak bole oči, ali dušica ne želi da me povrijedi.
Možeš si mislit, ta ne štedi riječi. Što na umu to na drumu, pa makar i sami đavo s druge strane bio ona bi mu rekla, pa đe si brate.
U to ja stavljam njima nastavak mamuta, nastavak di sam napisala da komšija koristi pse kao tampon zonu i Izabel se uvatila za to ko pijan plota.
-Tampon zona?
-Da znaš nisam tako o tome razmišljala.
-Ma to moja luda mašta. – govorim ja jer mi to onako bez veze palo na pamet, a ona zagrizla.
-Ma možda se plaši, pa koristi đukele za zaštitu od mene.
Umirem od smijeha, ali to bi moglo biti točno. Joj kad bi je samo malo bolje upoznao, pa ne bi bio tako uštogljen.
Dora nam šalje slikicu i poželimo si laku noć, vrijeme je da se žene posvete muževima, a Izabel filmovima .
YOU ARE READING
Mamuti
RandomKada neđeš svoj par, ma ne ljubavni par, nego ono par, osobe jednako lude, zabavne, pozitivne i totalno šašave naravno da nastane komedija. Inbox na društvenoj mreži je poveznica, izmišljeni likovi naših priča su nam simpatije, susjedi su tema, pa...