Bab 2

14.3K 748 54
                                    

RAMBUT  Rizky  dibelainya  lembut.  Jemari  runcing  Dyanah  turun  mengusap  perlahan  -  lahan  seraut  wajah  kacak  itu. 

Sentuhan  Rizky,  lembut.  Tak  seperti  Harry  yang  sentiasa  mahukan  tubuhnya  dengan  kekasaran.  Berada  dengan  Rizky  dia  dapat  rasakan  ketenangan.

Tapi...

Perempuan  seperti  dia  tak  layak  untuk  Rizky.

"Dy-Dyanah!"  Kalut  Rizky  tarik  selimut  tutup  badannya. 

"Apa  pandang  I  dengan  muka  macam  itu?"  Soal  Dyanah  sambil  ketawa.

Peliklah  Rizky  ni.

"I  korbankan  teruna  I  untuk  you.  So,  you  kena  kahwin  dengan  I".  Tegas  Rizky. 

Tak  tertanggung  malunya   tatkala  Rizky  terpaksa  melayani  kemahuan  Dyanah.  Gila.  Dia  rasa  macam  alami  malam  pertama!

Dyanah  tahan  senyum.

"I  tak  boleh  kahwin  dengan  you  dan  I  takkan  kahwin  dengan  you".  Balas  Dyanah  bersahaja.

"I  akan  mengurat  you  sampai  you  kahwin  dengan  I".

"I  tak  boleh.  Tempat  ni.  Bilik  ni.  I  tak  boleh  tinggalkan  semua  ni.  Riz,  kaki  I  kena  rantai  di  sini  dan  I  akan  terkurung  aje  kat  sini.  Bukan  you  je  yang  I  layan.  Tubuh  yang  you  dah  sentuh  semalam,  ramai  lelaki  dah  guna.  I  bukan  anak  dara.  Faham  tak?" 

"Tak.  I  tak  faham.  I  cuma  dengar  you  akan  kahwin  dengan  I".  Balas  Rizky  bersahaja.

Dyanah  raup  wajah.

"I  tak  boleh.  You  ni  jangan  buat  I  marah".  Kata  Dyanah  bengang.

"Marahlah.  I  nak  tengok  macam  mana  rupa  bidadari  marah". 

Selimut  ditubuh  Rizky  dijatuhkan.

"Dyanah!!"  Menjerit  Rizky  bila  wanita  itu  menyentuh  tubuh  terdedahnya.  Oh  tuhan,  dia  tak  rela  dirogol!

"Nak  tengok  ke  I  marah?"  Soal  Dyanah  sinis.

"T-tak.  J-jangan  raba  situ.  Dy-Dyanah".  Nak  menangis  Rizky  dibuatnya.  Dyanah menyeksa  dia.  Huhuhu..

"Lupakan  hasrat  you  untuk  berkahwin  dengan  I.  I'm  slut.  You  pula  lelaki  yang  ada  kerjaya  dan  ada  rupa.  I  tak  sesuai  dengan  you.  Understood?" 

"I  nak  kahwin  dengan  y-you  awww-  okey...  okey.  I  cuba  lupakan".  Laju  Rizky  membalas.

"Good.  Thanks  layan  I  lembut".  Pipi  Rizky  dicium  lalu  Dyanah  bangun  dan  menuju  ke  arah  bilik  mandi.  Meninggalkan  Rizky  seorang  diri  di  atas  katil  itu.

Rizky  hela  nafas.

Dyanah...








DAYHANI  Dyanah.

Sebaris  nama  itu  langsung  tak  dapat  dilupakan  oleh  Rizky.  Bila  wajah  marah  dan  geram  wanita  itu  bermain  di  mindanya,  Rizky  tersenyum  sendiri.

Dia  dah  gila  agaknya.

Jatuh  cinta  pandang  pertama.

"Riz!"  Buka  -  buka  pintu,  wajah  bunda  dan  ayahnda  yang  dia  lihat.  Masing  -  masing  tayang  wajah  marah  pada  dia.

Dia, Bidadari - [ɌIƵꝀɎ]Where stories live. Discover now