Bab 17

10.2K 654 18
                                    

BARANG  barangnya  dilemparkan  di  dalam  sebuah  bilik  yang  dihiasi  dengan  sebuah  katil  bersaiz  king.  Langsir  yang  menutupi   seluruh  bilik  itu  dibukanya  kasar.

"Mulai  hari  ini,  bilik  kau  di  sini.  Kau  akan  tinggal  di  sini  dan  kau  akan  bekerja  di  sini".  Ujar  Harry  bersama  sengihan  penuh  sinis.

Langkah  dibuka  mendekati  Dyanah  yang  masih  lagi  ketakutan.

Pintu  bilik  itu  dikuncinya.

"Sa-saya  tak  nak  tinggal  di  sini".  Bidasnya  perlahan.

Demi  Allah,  dia  masih  ada  maruah  untuk  dijaga.  Dia  masih  mahu  menjadi  pelacur  yang  menyerahkan  tubuhnya  hanya  untuk  duit.

Dia  bukan  hamba  duit.

"Kau  nak  balik  ke  mana,  Dyanah?  Ummi  dan  walid  kau  dah  tak  mahukan  kau.  Mereka  buang  kau".  Kata  Harry  bersama  senyuman  mengejek.

Sengaja  mahu  menghina  Dyanah.

Dyanah  menahan  tangis.

"Tapi  saya  tak  kisah".  Balas   Dyanah.

Peduli  apa,  walidnya  tak  mahukan  dia.  Dia  masih  boleh  memujuk  walidnya  dan  walidnya  tentu  akan  berubah  fikiran.

Tapi  kalau  dua  tiga  hari  dia  masih  mendiamkan  dia  sudah  tentunya  walidnya  akan  menganggap  dia  yang  bersalah.

Harry  merentap  kasar  beg  yang  dipegang  Dyanah  lalu  dicampaknya  ke  arah  bucu  katil.

Lengan  Dyanah  ditariknya  kasar  lalu  dihumban  ke  atas  katil.

Tangisan  Dyanah  mula  pecah.

Sumpah,  dia  sungguh  cemas  apabila  Harry  naik  menindih  tubuhnya

"To-tolong  lepaskan  saya!"  Jeritnya.

"Shh,  Dyanah.  Aku  rindukan   badan  kau.  Sekali  dapat  tak  puas.  Kena  dua  tiga  kali  baru  puas".  Ujar  Harry  penuh  sensual.

Dyanah  menggeleng.

Makin  kuat  tangisannya.

"Mulai  hari  ini,  kau  akan  mulakan  kerja  sebagai  pelacur  kelas  atasan.  Kau  mulakan  kerja  dengan  melayan  aku".

"T-tak  nak!" 

"My  Dyanah".  Bisik  Harry  dalam  nada  penuh  sensual.

Bunyi  koyakkan  baju  memenuhi  ruangan  bilik.  Bunyi  tangisan  dan  jeritan  Dyanah  berselang  seli  dengan  suara  Harry  yang  begitu  puas  hanyut  dengan  nafsu  haramnya.

Dia, Bidadari - [ɌIƵꝀɎ]Where stories live. Discover now