BAB 4

55 2 0
                                    

Pagi ini,Tengku Shahrizal akan keluar membeli-belah bersama kekasihnya Damia.Dia menuruni tangga menuju ke ruang tamu.Hani sedang mengemas bantal-bantal di sofa.Tetapi keadaan Hani menonggeng sedikit sambil menyusun bantal.Tengku Shahrizal datang dekat di belakang Hani.Pap !.Satu tepukan hebat ditepuk di punggung Hani.

"Apa ni Tengku..?".Soal Hani marah.Tengku Shahrizal senyum nakal.

"Aku geram tengok kau..sexy".Ujar Tengku Shahrizal nakal.

"Tengku ingat saya takda maruah ke ? suka-suka Tengku je nak sentuh saya..kenapa Tengku buat saya macam ni..?".Soal Hani dalam tangisan.

Tengku Shahrizal terkedu.Dia tidak meyangka yang gurauannya itu akan membuat Hani menangis.Dia buntu tidak tahu mahu buat apa pada Hani.Dia cuba untuk memujuk Hani.Tapi pujukannya tidak menjadi.

"Hani..janganlah menangis..aku tak tahu nak buat apa ni".Ujar Tengku Shahrizal dengan riak wajah risau.

"Tengku boleh buat perkara ni dekat perempuan lain..tapi bukan dengan saya".Ujar Hani dalam tangisan yang lebat.

Tengku Shahrizal segera mengeluarkan telefon bimbitnya dari poket seluarnya.

Damia: Hello sayang..u dah nak sampai ke ?
Tengku: Tak..kita tak jadi keluar harini i busy..sorry okay..kita keluar esok je.
Damia: What ?? keluar esok ?? ehh u ni dah kenapa ?? u dah janji kan ?? hal apa yang busy sangat daripada I haa ?? u jangan nak macam-macam dengan I ehh Sayang..u ada simpan perempuan ke ?? sekarang u pilih..kerja or I.
Tengku: I pilih kerja.

Tengku Shahrizal terus mematikan talian.Dia segera mendekati Hani.
Dia cuba memegang tangan Hani tetapi gagal kerana dielak Hani.

"Hani..kau marahkan aku ke ?".Soal Tengku Shahrizal risau.

"Saya tak kisah kalau Tengku nak perah tenaga saya untuk kerja dalam rumah ni..tapi kenapa mesti ambil maruah saya yang berharga ni..saya miskin dekat Turkey ni..setiap hari harapkan bantuan orang untuk makan sesuap nasi..bila dapat kerja dengan Tengku saya bangga dan happy..tapi saya tak sangka yang Tengku berhati binatang sanggup buat saya macam ni".Ujar Hani panjang didalam esakan.

"Hani..aku tak sengaja..aku janji..aku akan halalkan kau secepat mungkin".Ujar Tengku Shahrizal sayu.

"Saya rela jadi isteri yang tak dicintai..saya juga rela untuk disetubuh tanpa batas..tetapi biarlah semuanya berlaku setelah dihalalkan".Ujar Hani dan terus memasuki bilik tidurnya.

Tengku Shahrizal meraup mukanya kasar.Dia tidak senang hati untuk duduk di dalam rumah itu.Dia buntu,dia rungsing dan dia juga berasa marah pada dirinya.


~~~~~~~~~~~~~~~

Damia sedang menunggu seseorang,dia membaling apa sahaja yang berada dekat dengannya.Dia berasa marah apabila buah hatinya membatalkan janji temu bersamanya.

"Haa..why you call me ?".Ujar lelaki itu yang baru tiba di rumah Damia.

"I bosan lah Bie..jantan tak guna tu tiba-tiba pulak tak boleh datang..entah apa masalah dia".Ujar Damia marah.

"u dah tahu dia buaya..yang u tunggu lagi nak buat apa..ikut I kan senang".Ujar lelaki itu dalam sindiran.

"u cakap senang lah..takkan I nak lepaskan duit dia yang berkepok tu macam tu je..gila ke ? I akan bolot duit dia habis-habis lepastu kita boleh enjoy puas-puas".Ujar Damia jahat.

"Hmm..suka hati u lah..tapi sebelum u blah dari hidup dia..jangan kantoi sudah lah kan".Ujar lelaki itu sindir.

"I akan pastikan hidup dia merana suatu hari nanti..and now I nak puas dengan u je..jom Bie..dah 3 hari tak kena sentuh..gian lah".Ujar Damia gedik.

"Hmm..anything for you baby".Ujar lelaki itu.


~~~~~~~~~~~~~~~

Tengku Shahrizal memasuki bilik tidurnya dengan Hani.Dia melihat Hani sedang lena.Dihulu hatinya menhurung rasa bersalah.Dia ingin mencium dahi wanita itu,tetapi dia berasa takut.

"Aku takkan sentuh kau selagi aku tak halalkan kau".Ujar Tengku Shahrizal bersendirian berbisik.

Dia mengambil tempat disebelah Hani.Dia baring melelapkan mata.Selepas beberapa minit,Hani membuka kelopak matanya.Dia dapat mendengar tutur kata Tengku Shahrizal.Dia tersenyum.Dia rasa bangga dengan lelaki ini.Di dalam perangai buayanya tetap ada perangai kelakian sejatinya juga.

Surat Cinta Dari Sanliurfa [COMPLETE]Where stories live. Discover now