Harini Tengku Shahrizal dan Hani Nazirah akan pergi berbulan madu.
Hani Nazirah mengenakan seluar jeans dan hoodie.Manakala suaminya pula mengenakan jeans tshirt dan jaket kulit.Mereka sudah sampai di Lapangan Terbang Ataturk Instanbul."Bie...pasport kita berdua dah ada ke belum..jangan tertinggal pulak".Ujar Hani kepada suaminya.
"Dah..sayang..sekarang ni kita pergi malaysia nak buat SH junior pulak..next year dah boleh pergi bertiga pulak".Ujar Tengku Shahrizal nakal dan tersenyum.
"Siapa yang nak buat..Bie pergi lah buat sesorang".Ujar Hani selamba.
"Buat sesorang..sampai mati pun tak jadi".Ujar Tengku Shahrizal selamba.
"Suka cakap pasal anak eh..ishh geram tau dengan Bie ni".Ujar Hani yang terus mencubit-cubit pipi suaminya.
"Sakit lah sayang..tak sayang Bie ke ?".Soal Tengku Shahrizal menyakat isterinya.
"Ahhhh..mestilah sayang..Bie nyawa sayang tau".Ujar Hani manja.Terus dia memeluk Tengku Shahrizal.
"Ishhh...manja Bie ni kenapa manja sangat ni".Ujar Tengku Shahrizal seraya mencium dahi isterinya.
"Alaa..nak manja dengan Bie pun tak boleh ke ?".Ujar Hani manja.
"Takdalah..Bie gurau je..manja lah sayang puas-puas".Ujar Tengku Shahrizal.
"Thank you Hubby".Ujar Hani terus mencium bibir suaminya di tempat awam itu.
"Sayang tak malu ke ?".Soal Tengku Shahrizal yang melihat ada beberapa pengunjung sedang melihat adegan panas mereka.
"Buat apa nak malu..ni kan Bie sayang...sayang punya suka lah..lagipun sayang suka bau minyak wangi Bie..sedap bau badan Bie..tak boleh nak lepas".Ujar Hani manja.
"Peliklah sayang ni..suka hati sayang lah..janji sayang happy".Ujar Tengku Shahrizal lagi.
Selepas beberapa minit.Mereka dipanggil untuk bersiap sedia bagi buat pemeriksaan sebelum menaiki kapal Terbang.
"Biy nanti nak kembar tau".Ujar Tengku Shahrizal tiba-tiba sewaktu mereka sudah berada di dalam kapal terbang.
"Kembar apa ?".Ujar Hani pelik.
"Anak kembar lah sayang..takkan bini kembar pulak".Ujar Tengku Shahrizal selamba.Satu cubitan hinggap di perut Tengku Shahrizal.
"Adoii..".Jerit Tengku Shahrizal.Beberapa orang penumpang sudah melihat dia dan Hani.
"Padan muka Bie..gatal lah lagi".Ujar Hani yang suda membuat muka merajuknya.
"Alaaa..sayang..Bie gurau je..sayang tu haa..lurus sangat...Bie maksudkan nak anak lah..sayang boleh pulak tanya kembar apa ?".Ujar Tengku Shahrizal mengutuk isterinya.
"I love you Hubby".Ucap Hani manja dan terus memeluk lengan besar Tengku Shahrizal.
"I love you too my Honey".Ucap Tengku Shahrizal kembali.Mereka melayani perasaan sambil melihat awan-awan yang berkepul di luar tingkap kapal terbang itu.
Tengku Shahrizal Hayrat adalah lelaki yang terasa bahagia kini bersama Hani Nazirah.Kerana Hani berjaya mengubah cara hidupnya.Dia hanya tersenyum melihat perangai manja isterinya itu.
YOU ARE READING
Surat Cinta Dari Sanliurfa [COMPLETE]
RomanceTengku Shahrizal Hayrat - Lelaki pujaan wanita,romantik,penyayang Hani Nazirah - Wanita yang dijadikan pelepas nafsu. Damia Hana - Wanita yang sanggup buat apa sahaja demi kepentigan diri. Tengku Fazriq - Penggoda wanita yang tidak berperikemanusiaa...