Pjesa 24

83 9 0
                                    

E nesermja erdhi. Nje dite e re zbardhi. Reina i ndihmoi te gjithe dhe u tradhtua nga nje, Ajla.

Por sekreti me i madh ,ate dite u zbulua.
Cfare lidhje kishte ky sekret me Koanin?
Jua them une. Ai nuk ishte ,personi qe mendonin te tjerer qe ishte. Ai ishte lojtar.

Inspektoria gjate kohes qe po bashkonte pjeset, Koani iu duk me i cuditshmi.

Beri hetimet e duhura dhe ajo zbuloi dicka.

Meksoni ishte duke nxjerre letrat e Emrahs si djale me familje.

Por veshi i tij kapi;

"Koani nuk eshte ai qe duket"

Mekson po veshtronte me kujdes por ai degjoi dicka qe nuk duhej.

Inspektoria po fliste me koleget e tij.

- Koan eshte mashtrues. Ai ka luajtur loje me znj, Teresa. Ata kane punuar bashke. Nuk ka pasur asnje njeri me pamjen e tij. Ka qene i vetem duke luajtur loje te dyfishte.

Kur Meksoni e kuptoi kete, u cmend fare. Pra Isabela e kishte  tradhtuar me Koanin e vertete. Koani i kishte mashtruar.
Meksoni largohet me nxitim per tek Koani.
Nuk e kuptuam se cfare ndodhi.

E nesermja ishte krejt ndryshe. Dicka ndodhi.

Te gjithe te rinjte kishin shkuar ne shkolle. Mesuesja i kishte lajmeruar. Ato po prisnin.
Sara hyn ne klase.

- ok nxenes. Kemi kaluar dite te veshtira, prandaj sot vetem do bisedojme. Tema e sotme " per cfare pendoheni apo nje gabim qe jeni lenduar". Noel ,radha jote.

- zysh, njeriu... dashuron dike qe te largon. I pelqen te qendroje me te ,megjithese ajo nuk do. Por frika qe do ta humbase, e ben ti rrije larg.

- Klea, ti tani.

- une kuptova se jo cdo njeri te kupton. Kur ne ditet me te veshtira nuk e ke prane, te lendon. Nuk duhet vetem te te doje, por dhe te mendoje, te kujdeset per ate. Nuk me vjen keq per minutat qe kam kaluar me.... por ngaqe nuk do kem me sekonda te kaloj më me te.

- Aron?

- ndihem i padukshem. Askush nuk interesohet per mua. Nuk vlejne as mendimet, as fjalet, asgje. Mbyllem ne vetvete sepse nuk mund ti hapem askujt. Qetesia e gjej vetem tek pija. Ajo me ben te harroj gjithcka perreth. Nese me pyet:"te pelqen ky njeri qe ke krijuar?". Jo aspak, perkundrazi. Nuk mund ta shoh veten ne pasqyre, sepse kam frike nga ajo qe do i beja.

- Melissa? Radha jote.

- e di zysh ,cfare eshte me e keqja? Kur ti ke besuar gjithe jeten tende nje genjeshter. Nuk i beson dot syve, as vesheve per ato qe ke pare dhe degjuar. Kur familja te mban sekrete dhe ti nuk je ne dijeni te asgjeje. Kur njeriu me i afert te sfidon dhe kupton qe humbe sepse ai/ajo di cdo gje rreth teje.

- Emrahh?

- pendohem se zemren time e dashurova me nje njeri qe nuk mendoi kurre per mua.

- Ajla?

- pendohem sepse nuk nuk ia kapa doren dhe ti thoja: "nuk eshte keq te dashurosh, sepse dhe une ndjej te njejten gje si ti"

- Matteo?

- gabova , duke menduar per vete. Harrova njerzit e mi perreth duke vazhduar jeten time. Kur kthej koken pas, shoh gjerat e parendesishme qe luftova dhe humbjet qe nuk i besoja. Ndiej nje mungese te madhe dhe nuk e di nese mundem me te kem dhe nje mungese tjeter.

- Amla, e fundit.

- jam e re ketu dhe gjithcka ishte e panjohur per mua. Nese me pyet per pendimin: " jo nuk pendohem. " ,por per gabimet. Kam bere shume. Nuk e di se  si do jete jeta ime por shpresoj qe ti mos mbyll syte pa kryer objektivat e mia ne jete. Te perfundoj misionin tim si njeri.

- mire nxenes. Tani do iu them dicka shume te rendesishme.

Te gjithe po e shihnin.

- provimi i fundit, sapo u be. Ju e kaluat klasen.

(Mbeten te habitur.)
- behuni gati per pasneser sepse eshte festa e madhe qe organizohet cdo vit.

Mesuesja (Sara) largohet nga klasa.

Por habia per kalimin e klases nuk ishte asgje me habine qe iu ndodhi pas pak. Nje mesazh iu erdhi te gjitheve ne klase.

"Koani ka vdekur "

Plani i Fundit                   ( sezoni 2 )Where stories live. Discover now