Erresira kishte perhapur rrenjet e saj.
Reina ishte ne mes te ftuarve. Syte e te gjitheve ishin mbi te.
Ajla po priste per te verteten.- pra mami, cila eshte e verteta?
- ehh Ajla. E vetmja e vertete eshte, ti nuk je me e pafajshme.Ajla nuk flet. Fjalet e Reines, sikur iu ngulen ne zemer.
Ne ate cast, filloi nje shi i forte. Te gjithe u futen mbrenda, pervec Ajles.
Ne mendjen e saj kishte mbetur ajo fjali e vertete.
"- ehh Ajla. E vetmja e vertete eshte, ti nuk je me e pafajshme. "
Amla nuk vonoi shume dhe erdhi ne feste. Po e shihte Ajlen duke u lagur ne shi. Ajo e merr dhe hyjne mbrenda.
Reina e sheh dhe mendon ta lere pak te qete derisa ta marre veten. Mendoi se ishte ne duar te sigurta. Por nuk e dinte qe ia kishte lene duarve te djallit.
Isabela dhe Irisi i shkojne afer Reines.
- Reina, vertete mendove ti thoje te verteten?
- nuk menduat qe do jete sekret gjithe jeten, apo jo?
- Reina, cdo gje qe ka ndodhur, do e marrim me vete deri ne vdekje.Pas pak, afer tyre afrohet Sara.
- jeni te frikesuara vajza? -pyet ajo.
Reina ishte shume e nevrikosur dhe nuk mund ta mbante zemerimin. E kap per fyti dhe e perplas ne mur.
- Sara, nese ndonjerit nga ne i ndodhe ndonje gje, dije se as varr nuk do te kesh.
- pranoje Reina, ju humbet.Reina e leshon.
- cfare do thuash Sara?
- ju as nuk mund ta mendoni se plani i kujt eshte kjo.
- i yti, sigurisht.
- jo, eshte nje siper mejeKujtimet e Sares
Ne festen qe u zhvillua ne shtepine e Amles, Sara pa nje foto.
- cfare lidhje ka Amla me kete foto. Mos ajo eshte...
- po Sara, une jam. -ia pret Amla.
- ti je mbesa e ...
- znj. Teresa.
- pse po e ben kete?
- hakmarrje, sigurisht. Pse ti jo?
- pse te kem une?
- nuk e di ti?
- cfare?
- keta femije jane te atyre qe te shkaterruan jeten.Qe atehere, Sara dhe Amla po bashkepunonin per hakmarrje. "
- kush eshte Sara? -e pyet Reina.
- nuk mendon se do ta tregoj apo jo?Ne ate cast, Sara u rrethua nga te gjitha anet. Reina ,Iris, Isabela, Melissa, Aron, Klea dhe Emrah e kishin futur ne rreth.
Jashte ,sapo kishte pushuar shiu, ndodhi nje aksident.
Te gjithe shikuan nga dritarja. Sara gjeti rastin qe t'iu shpetonte atyre. Ajo menjehere u largua.
Reina kuptoi qe makina qe ishte perplasur, ishte e Liljanes. Por kur pa qe Sara po ikte, filloi ta ndjekte. Te tjeret ishin pas Reines.
Sara po vraponte me sa fuqi kishte dhe ndaloi nje taxi. Ne momentin qe do futej ne makine, i erdhi nje goditje e fuqishme ne fytyre. Sara bie ne toke. Kur kthen koken, sheh Liljanen e gjakosur.
- Liljana, por ti bere aksident? - pyeti e habitur.
- po, por jam gjalle.Reina afrohet bashke me te tjeret por Liljana ishte shume e shqetesuar.
- Reina, ku eshte Amla?
- mbrenda, por ti si je? Bere aksident.
- lerme mua, por shpetoni ju. Amla eshte mbesa e znj, Teresa.Reina ishte e trullosur. Vajza e saj ishte me... Gjithe mllefin dhe zemerimin qe e kishte e shprehu me nje ulerime.
- Ajlaaa.....
Perballe nderteses, u shfaq nje kamer gjigande. Aty ishte Amla me nje arme te drejtuar nga Ajla.
Ndersa Sara, ngadale largohet pa u vene re per tek makina e saj. Nga atje del Frensi.
- Frens, mos dil. Hyr mbrenda te largohemi.
- nuk mundem.
- pse, shpeto veten.
- une e shpetova Sara.
- jo ti do vdesesh Frens, une do shpetoj.
- e ke gabim Sara, eshte e kunderta.
- nuk po te kuptoj.
- do me kuptosh me vone.Sara nuk pret me, futet ne makine dhe niset.
Reina po e shihte vajzen e saj ne duart e djallit. Gjithcka po mendonte. Asgje nuk mund te bente.
YOU ARE READING
Plani i Fundit ( sezoni 2 )
Mystery / ThrillerGjithcka ndodhi. Asgje sdihej. Nje jete po jetohet nen erresire. Dashuria per hakmarrje zbeh shikimin e paster. Lufta per pushtet po rikrijonte lagjen e vjeter. Dhimbje, frike, vrasje, gjithcka po ndodhte. Kundershtaret e rinj nuk ishin te dobet. A...