"Hay sikeyim böyle işi" diyerek ayaklandı Taeyong. Uyurken sürekli döndüğü için bir süre sonra yataktan düşüyordu hep. Gözlerini ovarak yatağın üzerine oturduğunda duyduğu kıkırdama sesi ile göz devirdi.
"Komik değil Seulgi" diyerek esnedi. Evet lee Taeyong'ın dolabında bir hayalet yaşıyordu ve lee Taeyong onunla sürekli olarak konuşuyordu, bu onlar için tuhaf değildi. Tanışalı uzun zaman olmuştu.
"Çok komikti bence" diyerek gülmeye devam etti Seulgi. "Yere yapışırken kendini görmeliydin"
"Anan komik"diyerek homurdandı Taeyong huysuz ve uykulu bir sesle, gözlerini ovuşturarak yataktan kalktı.
"Hey nereye?" Diye sordu seulgi onun uzaklaştığını fark edince.
"Su içmeye gidiyorum" diyerek odadan çıktı Taeyong.
Seulgi asırlar öncesinde bu evde sevgilisi tarafından öldürülmüştü. İçindeki kinle birlikte yıllardır bu evde, asla evden çıkartılmayan o dolapta tıkılıp kalmıştı. Ne bu evden gidebiliyordu nede içindeki kini atabiliyordu. Bir asır olmuştu belkide sevgilisi onu öldürüp dolaba tıkalı. Cesedi çürümüş yaşadığı eve yıkılmış yerine yenisi yapılmış, içine sıkışıp kaldığı dolap belkide binlerce kez parçalanıp yeniden yapılmıştı ama seulgi her zaman orda kalmışı, o evde, o dolapta.
Binlerce insanla yaşamış, binlerce hayat hikayesine tanık olmuştu. Genelde küçük çocuklar gece uyurken onlara arkadaşlık ederdi ama genç bir üniversite öğrencisi olan lee Taeyong şu zamana kadar en eğlendiği kişiydi.
Lee Taeyong onun varlığından dolayı kafayı sırıyacaktı başlarda. Onu görmüyordu ama sesini duyuyordu, kahkahasını duyuyordu. Onunla konuşuyor ve muhabbet ediyordu ama dolabı açtığında sadece kıyafet yığınını görerek geri kapatıyordu. Aslında bir hayaletle aynı evde yaşamak çoğu insanı korkutsada Lee Taeyong, hayalet Seulgi'yi sevmiş ve asırlardır bir dolapta gecen hayatında ona arkadaş olmuştu.
Yani bir dolapta tıkılı kalan hayalete en iyi arkadaşta Lee Taeyong gibi bir manyaktan olurdu. Kendisi insanlarla pek iyi anlaşamayan aşırı hayvan seven ama çoğu hayvana ve hayvan tüyüne alerjisi olan gri kafalı ama oldukça yakışıklı olduğu için her şeye rağmen kızların hasta olduğu bir tipti. Ama iyi biriydi, yani öyleydi heralde.
En azından Kang Seulgi ile arkadaş olup onunla konuşarak yüzünü güldüyordu, bu kimsenin yapmadığı bir şeydi.
Elindeki bardağı mutfak tezgahına bıraktıktan sonra odaya girip kendini yatağana yüz üstü attı ve çabucak uyuyabilmeyi diledi. Kang Seulgi ise onun uyuduğunu düşünerek sessizce iyi geceler diledi ve ölmeden önce duyduğu son şarkıyı mırıldanmaya başladı.
Biliyordu onu öldüren o aşağılık herifin, reankarnasyon ile yeniden hayata geldiğine emindi ve onu öldürmek için büyük bir hevesle yanıp tutuşuyordu. Ona yaptıklarının aynısını yapmak, onu öldürüp bu dolaba tıktıktan sonra kaçmak istiyordu. Aslına bakılırsa bu dolapta asırlardır tıkılıp kalmasının nedenide tam olarakta buydu.
Kang Seulgi şeytanla anlaşma imzalamış ve sevgilisi park jimini bir gün buraya tıkarsa öldüğü yaştaki bedeniyle hayatına devam edecekti ama biri ona yardım etmeliydi.
Birde öncesinde park jimini bulmalıydı tabi.
-
ee bu flop kaldı, okunmazsa gece silerim ben bunu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost in the closet | seulyong ✓
FanfictionLee taeyong her gece hayalet kang seulgi ile konuşuyordu. lee taeyong(nct) & kang seulgi(rv) fanficion 2020©️/ miazabel