Próbálva megoldani a romokban heverő életnek nem nevezhető valamit ami valamiért kötelező ahhoz, hogy az ember gondolkodjon, rájöttem arra, hogy én ezt már nem fogom megoldani. Hisz én tettem ezt, az én hibám, más segíteni nem fog, nekem meg semmi kedvem megoldani, szóval a legegyszerűbb utat választom. Hagyom az életem a francba. Itt hagyok mindent. Már csak az a kérdés, hogy úgy, hogy nem tudok többet visszajönni, vagy csak elmegyek maffiózónak Mexikóba. Nem nehéz választás, hisz' mindenki az elsőt választaná. Ugye? Miért akarnék visszajönni? Hiszen semmi értelme, emellett semmi kedvem visszajönni. Szóval gyorsan meghalok, és akkor senkinek sem fog fájni. Levelet hagyni? Ezt nem lehet levélnek nevezni, hiszen ez a naplóm utolsó bejegyzése, de ha valaki a kezében tartja, akkor sikeres volt az öngyilkosság. El tudom képzelni, hogy mit írnak majd az újságok, mit mond a híradó, a pletykák az utcán hogyan terjednek. A szüleimet majd kérdőre vonják, börtönbe is kerülhetnek bántalmazásért. Anyámat elvonóra küldik, én meg majd fentről nevetek rájuk, és rájövök, hogy nem kellett volna egyedül hagynom a magányos postást, vagyis az egyetlen barátomat. De már mindegy. A tartógerendáról lógó kötél nekem is azt mondja, hogy tegyem meg. Szinte kiált. Úgyhogy gyorsan megoldom az egészet.
Ha olvasod szerencsés vagy. Az egész naplómat elolvashatod, és utána bűntudat nélkül kidobhatod a kukába. Milyen fura ez a világ...
Anya ha ezt olvasod tudnod kell, hogy nem sajnálom. Sosem szerettelek, te sem szerettél, úgyhogy már teljesen mindegy, hogy bocsánatot kérsz vagy sem.
Apa, menj a francba! Csak ennyi. Neked csak ennyi mondanivalóm van.
Ádám bácsi... Sajnálom. Ön volt az egyetlen kedves ember az életemben, de azt a mérhetetlen szomorúságot, és keserűséget ön sem tudta eltűntetni. Mégegyszer nagyon sajnálom.
És ha esetleg az egyik ellenségem kezébe kerülne a könyv... Mutassa meg. Mutassa meg mindenkinek, hogy bűntudatot keltsen az egész iskolában. Hisz' mindenki tudja; nem én buzdítottam magam az öngyilkosságra.
Mindenkinek köszönöm, hogy hozzá segítettek a döntésemhez. További szép napot.A történet továbbra is fikció, de ha valamikor egy gerendára akasztva találnának meg, meg kell mondjam, hogy nem sajnálnám.
Azért hoztam mégegy részt mert unatkoztam. További szép napot.
ESTÁS LEYENDO
Gondolataim, verseim, és minden egyéb
PoesíaÍgy, a hajnali órákban, annyira unatkozom, hogy úgy döntöttem írok egy könyvet. Igazából csak verseket, és egyéb unaloműző tevékenységeimet akarom megosztani a néppel. Wattpad-en nem vagyok túl népszerű, igazából egy könyvem sincs fent. Aki meg aka...