Ama düşünmediğim bir şey vardı; Jennie UnniemOnu hiçe sayamazdım. O benim için çok uğraşmıştı. En iyisi onu yarın güvenli bir yerde tutmaktı. Hem Kai oppa yanında olursa daha güvende olur ve korkmaz.
Suga'dan
Diğerlerini yanına gittim ve bi sandalye çekip oturdum.
Suga; Sizce de bu
en ağır suç-en ağır ceza
çok sıkmadı mı?Jimin; Ne demek istiyorsun hyung?
Suga; Diyorum ki her sene en ağır suç adam öldürme veya hırsızlık. Her zaman da aynı ceza;hapis. Çok sıkmadı mı?
Namjoon; Sıktı sıkmasına da, ne yapalım yani farklı bir ceza ne olabilir ki? İdam etmemizi falan mı bekliyorsun?
Suga; Diyorum ki ceza vermeyelim. Belki aşırı saçma gelebilir size. Ama suç yaptıran biz, ceza veren de biz. Bu daha da saçma değil mi?
Jungkook; Suga hyung haklı sanırım. 2 senedir hep aynı şeyler oluyor. Bi farklılık olsun ne olacak ki?
Jin; O zaman hemen açıklayın da geç olmasın en azından.
Taehyung; Namjoon hyung, olur mu?
Namjoon; Peki o zaman bu sene farklılık yapalım, açıklayın hadi.
Taehyung'tan
Bilgisayarı önüme aldım ve eski yazdığımız yazının sonunu değiştirdim;
"Suç işlemek güzel, ama cezası kötü. Hangi suçlu ister ki cezayı? Tabi ki hiçbiri. Bu sene biz de istemedik. Evet suçlular, bu sene suçlarınızın cezası olmayacak."
En sonunda açıkladım. Belki bu değişiklik daha iyi olacaktı. Denemeden göremezdik.
Lalisa'dan
Canım çok sıkılmıştı. Bilgisayarımı önüme aldım ve internette ilgi çekecek bir şeyler arıyordum. Sonra karşıma o gördüğüm reklam çıktı. Fakat sonu değişmişti;
"Suç işlemek güzel, ama cezası kötü. Hangi suçlu ister ki cezayı? Tabi ki hiçbiri. Bu sene biz de istemedik. Evet suçlular, bu sene suçlarınızın cezası olmayacak."
Ağzım bi karış açılmıştı. Ölüm sayısı tavan yapacaktı kesin. İstediğim intikamı daha rahat alacaktım belki de.
Bilgisayarı kapatıp salona geçtim. BİR DE NE GÖREYİM!!?
JENNİE UNNİE VE KAİ OPPA ÖPÜŞÜYORLARDI.😲😲
Lalisa; Uhuhuu, yanlış zamanlamaaa, siz devam ediin.
Beni duyduklarında hemen ayrıldılar.
Kai; Lalisa sen ne zaman geldin?
Lalisa; Asıl sen ne zaman geldin oppa? Zil sesi de duymadım hiç.
Kai; Yaklaşık 10 dakika önce falan.
Lalisa; Ha, ben o zaman müzik dinliyordum. Neyse hoş geldin diyim.
Kai; Hoş buldum. Şey, Yarın için sığınacak bir yer buldum ben biraz uzak ama arabayla erkenden çıkıp gidebiliriz. Hatta isterseniz bu gece gideriz.
İşte bu! İşim daha da kolaylaştı! Onlar güvende olacak. Peki ben gelemeyeceğimi nasıl söyleyeceğim? Buldum !Belki biraz saçma ama umarım kabul ederler.
Lalisa; Şey, ben gelemem.
Kai; Neden Lalisa?
Lalisa; Çünkü ben Rose ile kaldığımız eve gitmek istiyorum. Eğer ölürsem, öleceğim zaman onunla olmak istiyorum. Yalnız olarak..
Jennie; Lalisa saçmalama ölmeyeceksin. Olmaz öyle şey.
Lalisa; Unnie bunu önceden bilemeyiz değil mi? Hem bizim Rose ile kaldığımız ev ormanlık bir evden farksız. Güvende olacağım merak etmeyin.
Kai; Emin misin Lalisa?
Lalisa; Eminim oppaa.
Kai; Peki o zaman, dikkat et. Bu gece çıkıyoruz ona göre değerli eşyalarınızı falan alın. Hazırlayın yani.
Başımla onaylayıp odama gittim. Üzgünüm ama suç işleyeceğimi size söylersem izin vermezsiniz. O yüzden size yalan söylemek zorundaydım. Zaten içerde sizi inandırmak için ne kadar ve nasıl saçmaladığım hakkında en ufak bir fikrim yok.
(😂)Taehyung'tan
Neden bilmiyorum ama Yarın çok farklı şeyler olacak gibi hissediyorum. Daha önce olmayan şeyler. Ya beklenmedik suçlar, ya da çözülemeyen suçlar.
Yazardan(😁)
Belki de ... ... , kim bilebilir??
( Bu kısmı unutmayın, sonraki bölümlerden birinde zaten söyleyeceğim.)
Selaaaamm!😁
Bölüm nasıl olmuş??
Umarım beğenirsiniz🙏❤
Lütfen vote atmayı unutmayıın💞💖
Sizi çoook seviyoruum💕💞
Bu arada her gün, yazdığım hikayelerden en az birinin yeni bölümü gelecektir👍💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the purge |taelisa
Teen FictionBiraz sonra duyacağınız siren ile 24 saatliğine bütün suçlar legal olacaktır. Polis, ambulans gibi devlet güçleri bu saatler içinde çalışmayacaktır. Tanrı Güney Kore'yi korusun.