3 gün sonra
Taehyung'tan
Bizim 24 saat biteli 4 gün geçmişti. Polisler ellerinden geldiği kadar çok çalışmışlardı. 318 ölü olduğu söylendi. Hiç bu kadar çok ölü olmamıştı.
Bizimkilerin yanına gittim ve sandalyelerden birine oturdum.
Namjoon; Ölü sayısı kaç demiştiniz?
Jungkook; 318 ölü.
Suga;Bu sene cidden çok fazla çıktı.
Jin;Aynen öyle. Farklı suçlar var mı?
Jungkook; En ağır suç yine ~cinayet~ ama daha önce olmayan bir şey de var.
Jimin;Neymiş o?
Jungkook; 8 kişinin parmak uçları yakılmış.
Suga;Bunu yapan tek kişidir bence.
Hoseok; Ha DNA yüzünden şimdi anladım.
Jin;Bunu yapan sıradan biri olamaz bence?
Taehyung; Bence de. O sıradan biri değil.
Jungkook;Onu tanımak isterdim ;)
Jimin;Aynen, ben de;)
Namjoon;Acaba ölü sayısı daha artar mı?
Jin;Artacağı belli de, umarım çok fazla artmaz.
Hoseok;Aynen.
Lalisa'dan
Kolyemden başka hiçbir şey düşünemiyordum. 4 gündür aklıma başka bir şey girmiyor doğru düzgün.
İçeri gittiğimde Jennie unnie ve Kai oppa televizyondaki haberi izliyorlardı.
(Bu arada Kai, kızları yalnız bırakmamak için gitmiyor.)
Yanlarına oturdum. Ölü sayısı 318 olmuştu.
Jennie;Neymiş acaba hiç görülmeyen şey? Merak ettim doğrusu.
Lalisa;Hiç görülmeyen?
Jennie;Bu sene hiç görülmeyen bir şey olmuş Lalisa.
O sırada ekranda parmak uçlarını yaktığım insanları gördüm. Jennie unnie şaşkınca elini ağzına götürmüş, haberi dinliyordu.
Kai;Gerçekten yuh! Kimin aklına gelirdi?
Ben de şaşırmış gibi yapıyordum. O sırada aklıma tekrar kolyem geldi.. O bulunmuş muydu acaba?
Jungkook'tan
Jungkook;Hyung sana bi telefon var.
Namjoon;Ver bakayım.
Telefonu Namjoon Hyung'a verdim.
"Efendim parmak uçları yakılanlardan birinin yanında bi kolye bulduk. Üstünde "R" ve "L" harfleri var. Ne yapalım?"
Namjoon;Siz bize getirin onu. Habere koyarız, buluruz sahibini. Kolay gelsin.
"Peki efendim, teşekkürler."
Namjoon Hyung telefonu kapattı.
Jungkook; N'olmuş hyung?
Namjoon; Parmak uçları yakılanlardan birinin yanında bi kolye bulmuşlar. Büyük ihtimalle bunu yapan da odur. Kolyeyi habere de koyalım, sahibini buluruz.
Jungkook;Tamam hyung.
Birkaç saat sonra kolyeyi getirmişlerdi. Bu hiç sandığım gibi bir kolye değildi, yani erkek kolyesi değildi. Kesinlikle bir kadının kolyesiydi bu. Yani bunu yapan bir kadın mıydı? "Olamaz" demiyorum ama aklımdan hiç geçmemişti.
Namjoon Hyung'un dediği gibi bu kolyeyi habere koymalıydım.
Lalisa'dan
Yemeğimizi yedik ve tekrar televizyonun karşısına geçtik.
Kai;Arttı mı acaba😐
Jennie; Umarım artmamıştır.
Kai; Umarım..
Sonunda haberler başlamıştı. Ölü sayısı 327'ye yükselmişti. Tam yanlarından gidiyordum ki, duyduğum şey ile tekrar televizyona baktım;
"Parmak uçları yakılanlardan birinin yanında bir kolye bulundu. Sahibi hâlâ aranıyor. Suçu işleyen kişinin kolyenin sahibi olduğu düşünülüyor."
Ekranda benim kolyem vardı. Her şey açığa çıkmıştı. Jennie unnie ve Kai oppa çok büyük bir şaşkınlıkla bana bakıyorlardı. Ben ise bir televizyona, bir onlara bakıyordum.
Lalisa;K-kolyem..
Jennie;Lalisa.. Sen ne yaptın?
Uughh işler karıştı😕
Selaaamm!!🙋
Bölüm nasıldı??
Umarım beğenirsiniz🙏❤
Sizi çooook seviyoruum💞💕
Lütfen vote atmayı unutmayıın🙏💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the purge |taelisa
Genç KurguBiraz sonra duyacağınız siren ile 24 saatliğine bütün suçlar legal olacaktır. Polis, ambulans gibi devlet güçleri bu saatler içinde çalışmayacaktır. Tanrı Güney Kore'yi korusun.