0.5 - my necklake

351 23 1
                                    


Hâlâ etrafta kimsecikler yoktu. Ya da görünürde değillerdi.

Jungkook'tan

Sadece 5 dakika kalmıştı. 5 dakika sonra, Güney Kore suçlulara kalacaktı.

Jin;Unutmayın, saat tam 12 olunca (gece).

Jungkook;Tamam hyung.

5 dakika da neydi? Hemen geçti. Kalan, sadece 5 saniye..

Lalisa'dan

Çok az bir süre kalmıştı. Evet, artık "minik Lalisa" diye biri olmayacak..

"5"

"4"

"3"

"2"

"1"

"İntikam"

{ 24 saat sonra }


Eve doğru koşuyordum. Çünkü Kai oppa ve Jennie unnie gelip beni alacaklardı.

İstediğimi almıştım. "Minik Lalisa" gerçekten gitmişti.

Sonunda eve varmıştım. Nefes nefeseydim. Üstümdeki kirlenmiş kıyafetleri çıkardım. Rahat şeyler giyip aşağı indim. Komidinin üstündeki Rose'min fotoğrafını elime aldım.

Lalisa;Ben, yaptım Rose. Ben bir katil oldum. Katil Lalisa.. Lütfen kızma bana. Hayat beni bu hâle getirdi. Hayat yüzünden böyleyim. Ama hiçbir şey seni sevmemi değiştiremez. Seni çok seviyorum Rose'm..

Resmi bırakıp koltuğa oturdum. Televizyonu açıp film izlemeye başladım. Jennie unnie ve Kai oppa hâlâ gelmemişti. Yoksa.. Onlara bir şey mi olmuştu?

Kumandayı fırlatıp ayağı kalktım ve komidinin üstünde duran telefonumu aldım. Jennie Unnie'yi aradım. Bi süre çaldıktan sonra açtı.

Lalisa; Unnie?! İyisiniz di mi bir şey olmadı?! Nerdesiniz şu an?!

"Lalisa sakin ol. Biz gayet iyiyiz. Ya sen? Bir şey yok değil mi?"

Lalisa;Hayır unnie bir şeyim yok iyiyim ben de. Ne zaman gelirsiniz?

"Az kaldı, yoldayız. Hemen geliyoruz."

Lalisa;Tamam, bekliyorum.

Diyip kapattım. Onları beklemeye başladım.  Bi süre sonra kapı çaldı. Koşarak açtım. Jennie unnie hemen sarıldı bana. Ben de ona sımsıkı sarıldım.

Jennie;Bebeğiimm..

Lalisa;Unnieem..

Jennie unnie ayrılınca Kai oppaya sarıldım.

Kai; Hadi gidelim artık.

Jennie;Hadi Lisa çantanı al da gel.

Lalisa; Tamam unnie hemen geliyorum.

Yukarı çıkıp çantamı aldım ve hemen aşağıya indim.

Lalisa; Aldım, hadi gidelim.

Evden çıkacaktım ki aklıma televizyon geldi.

Lalisa;Durun televizyonu kapatıp geliyorum.

Hemen televizyonu kapatıp yanlarına gittim. Arabaya bindim ve Kai oppa sürmeye başladı. Yolumuz uzundu. Ben de uyumaya karar verdim.  Zaten çok yorgundum. Gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

•  •  •

Uyandığımda yatağımdaydım. Etraf karanlikti. Kalkıp yüzümü yıkadım. Salona gittiğimde Jennie Unnie ve Kai oppa sohbet ediyorlardı. Koltuğa oturdum. Saat 02:37 idi. 

Lalisa; Siz niye uyumadınız?

Jennie;Uykumuz gelmedi de.

Lalisa;Hmm. Rüyam çok güzeldi.

Kai; Ne gördün?

Lalisa; Rose'yi. Kendi evimizdeydik. Koltuğa oturup sarılmıştık. Ben ona "iyi ki döndün" ve "seni çok özledim" gibi şeyler söylüyordum. O da "seni asla bırakmam" diyordu. Ahh keşke uyanmasaydım.

Jennie;Ağlamayacaksın değil mi?

Lalisa;Hayır, ağlamayacağım.

Jennie; Bir de şey, uyuduğun için soramamıştım.

Lalisa; Neyi?

Jennie; Kolyen nerde Lalisa?

Lalisa;Ne kolyesi? Bir dakika ne!?

Boynuma baktım fakat orda değildi.

Jennie;...............................

Selaaaamm!🙋

Bölüm nasıl olmuş??

Umarım beğenmişsinizdir🙏❤

Sizi çoook seviyoruum💞💕

Lütfenn  vote atmayı unutmayıın💌🙏💓













the purge |taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin