ေနေရာင္ျခည္အလင္းတန္းကက်ေနာ့္မ်က္ႏွာေပၚစူးစူးရွရွထိေတြ႕လိုက္တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႏုိးထလာခဲ့တယ္....
မ်က္စိမ်က္လံုးကိုပြတ္ေနရင္းကရုတ္တရက္ထထိုင္လိုက္မိတယ္ ဒီေန႔က.... ဒီေန႔က... က်ေနာ္ေန႔တိုင္းေန႔တိုင္းလက္ခ်ိဳးရီရင္းေစာင့္ခဲ့ရတဲ့ေန႔ေလးပဲ က်ေနာ္တို႔ေအာင္စာရင္းထြက္မယ့္ေန႔ က်ေနာ္ခ်စ္ရတဲ့က်ေနာ့္နတ္သမီးေလးကအေျဖေပးမယ္ဆိုတဲ့ေန႔...
~~~~~~~~~~~~~~~~
က်ေနာ္ကမန္းကတမ္းေရခ်ိဳးၿပီးေတာ့ Soo ေလးရဲ႕အိမ္ေရွ႔ကိုေရာက္လာခဲ့တယ္ သူမဖုန္းကိုဆက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူမေက်ာင္းေရာက္ေနၿပီတဲ့ က်ေနာ္ taxi ဌားၿပီးေတာ့ပဲေက်ာင္းကိုသြားလိုက္တယ္ စိတ္ထဲမွာလဲ ေအာင္စရင္းထက္ သူမဆီကက်ေနာ္လိုခ်င္တဲ့ က်ေနာ္ၾကားခ်င္တဲ့ စကားေလးကိုပဲ က်ေနာ္ေတာင့္တေနမိတယ္...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္သူမကိုအႀကီးအက်ယ္လိုက္ရွာမိတယ္....
ေဟာေတြ႕ပါၿပီ စာရြက္ေတြကပ္ထားတဲ့ board ကိုတိုးေဝွ႔ၾကည့္ေနတဲ့လူအုပ္ႀကီးကိုေက်ာခိုင္းၿပီး ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းနဲ႔ ပန္းေတြကိုေငးၾကည့္ေနတဲ့သူမ...
ေက်ာင္းပန္းျခံရဲ႕အလယ္ကခံုတန္းေလးမွာ..
ေရာင္စံုပန္းေလးေတြနဲ႔အၿပိဳင္လွေနေလရဲ႕...
သူမေက်ာေပးထားေသာ္လည္း သူမဟာ က်ေနာ္ pink ေလးမွန္းက်ေနာ္သိသည္...သူမရဲ႕ပန္းႏုေရာငြစြယ္တာေလးကသက္ေသပဲမလား...
က်ေနာ္သူမနားအေျပးေလးသြားလိုက္တယ္
Kai:Soo...နင္ဘယ္တုန္းကေရာက္ေနတာလဲ?
Soo:ခုနကမွပါ...
သူမ မဆိုစေလာက္ေလးျပံဳးျပရင္းေျပာသည္...
Kai:miynan...အၾကာႀကီးေစာင့္လိုက္ရလား soo??
Soo:ရပါတယ္...kai.. ပန္းေလးေတြကအရမ္းသနားဖို႔ေကာင္းတာပဲဟာ..
Kai:ဘာလို႔လဲဟ??
က်ေနာ္နားမလည္ႏုိင္စြာေမးလိုက္တယ္
Soo:ပန္းေလးေတြကေလ သူတို႔ရဲ႕အလွ လူေတြကိုေဖ်ာ္ေျဖဖို႔သူတို႔ဘဝကိုစေတးခဲ့ရတာဟ ပန္းေလးေတြကသူတို႔မညိႈးခင္ သူတို႔ကိုတန္ဖိုးထားၿပီးခ်စ္တဲ့သူကိုေမၽွာ္ေနၾကတာဟ အဲ့လိုမဟုတ္ရင္သူတို႔ကညိႈးၿပီးေသသြားၾကတာ...ဒါေတာင္ သူတို႔ေလးေတြမေကာင္းတဲ့ပတ္ဝန္းက်င္မွာသာ ပြင့္မိရင္ အခ်ိန္မတန္ပဲေသသြားၾကရတာဟ...
YOU ARE READING
My Bride
FanfictionKaisoo myan subs When you fall to love a girl who will leave you one day