~Răceala din privire~

63 11 3
                                    

     Odată intrată în casa asta, nu m-am așteptat să aibă doar două camere. Noi acum suntem 4, dar mai vin și ceilalti băieți împreună cu Matt, deci 10 oameni nu au cum să stea în doua camere.
Oare chiar stăm toți, sau mai pleacă niște băieți?

-Um..băieți? Cum facem? întreb eu uitându-mă în jur

-Stai calmă domnișoară, în casa asta veti sta doar 4, îmi răspunde roșcovanul, probabil cel mai mic din grup

-Imediat ce vine Matt, doi dintre noi rămânem aici, iar restul pleacă. Tocmai de asta il asteptam pe el, pentru că trebuie să aleagă, continuă alt băiat

-Am înțeles, așteptăm ordinele șefului, spun eu ironică

-Cam așa ceva, răspunde tot el

      Mergem din nou în sufragerie, iar eu mă pun să îmi termin cana de ceai. Ne-am așezat toți și am dat drumul la televizor. O fi casa asta doar pentru situații speciale, dar e bine echipată. Cunosc pădurea, am mai fost aici cu tata cand eram mică, dar nu am mers prea departe de șosea.
La televizor nu e mare lucru, nu se prezintă mai nimic interesant, așa că decid eu să fac conversație.

-Și, cum e cu Matt ca și șef? Pun pariu că e arțăgos tot timpul.

-Arțăgos? întreabă unul din ei

-Da, mereu e iritat și arogant, spun eu hotărâtă

     Ei încep sa râdă, dar se potolesc imediat când îmi observă expresia enervată.

-Matt nu e deloc așa, ba chiar e un tip de treabă, spune roșcovanul. Odată ce ajungi să petreci mai mult timp cu el, o să îți schimbi părerea radical.

-Adevărul e că așa e în preajma fetelor, spune celălat, mai înalt și matur

-Zău? Nu credeam că au fost așa multe, spun eu iar ironică

-Au fost multe fete la noi în echipă, dar au plecat deoarece s-au îndrăgostit și nu se mai puteau concentra deloc. Practic stăteau la fiecare întrunire și se holbau la el în timp ce vorbea, continuă cel matur

Asta-i bună! Nu prea mi-a venit să cred la început, dar e posibil să aibă dreptate.

-Deci nu mai sunt deloc fete aici? întreb eu

-Doar una, sunt sigur că o să vină  și ea să stea aici, continuă el

   Măi, măi, măi, se pare că Matt chiar este un cuceritor! Adevărul e că arată impecabil.
   Sunt surprinsă să aud asta de la colegii lui, dar în felul ăsta îl cunosc și eu pe adevărul Matt.

-Și cu toate era asa arogant și răutăcios? intreb eu schimbându-mi tonul într-unul mai dur

-Nu, era așa doar când îi păsa. Dacă stau bine să mă gândesc, a fost doar una care a reușit să-i intre pe sub piele.

-Și acum unde este? întreb suspicioasă

-Poveste lungă. L-a trădat, iar acum e în grupul rival nouă, cel de care trebuie să te apere cu orice preț.

-Oh, oau! Bănuiesc că îi vine greu și lui situația, compătimesc eu

    Nu știu de ce mi se strânge stomacul când aud că Matt a fost îndrăgostit și a avut o relație cu fata aia. E greșit, iar eu nu vreau să mă bag, dar o fac involuntar.
Ce e cu mine?! Sunt curioasă și îmi pasă de el, iar asta n-ar trebui să se intample. Nu? Doar e agentul meu, un simplu angajat. Vocea colegului său mă trezește totuși din reverie, așa că îmi întorc din nou privirea la ei, încercând să par cât mai normală.

-AGENTUL- Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum