"Hey Seokjin! O koca kıçını kaldır ve gel. Yorgunluktan bayılıp düşeceğim. "
Seokjin polis aracında telefonuyla ilgilenmeyi bırakıp araçtan indi ve devriye arkadaşı ayrıca büyüğü olan Jongdae hyungu ile yer değiştirdi. Onunla beraber Seoul'un işlek sokaklarında ikinci yılıydı. Bu işi üç yıldır yapıyordu. Şuan 26 yaşında bekar ve yakışıklı bir delikanlıydı. Bu mesleği seçmesinin nedeni ise tamamen büyük babasıydı. Küçüklükten beri anlattığı maceralı anıları onu heveslendirmişti. Ama kendisi aynı şeyleri yaşadığını pek söyleyemezdi. Karşısına çok az kanundan kaçan hırsız, seri katil olan insan çıkmıştı. Her zaman olmasa da devriyeleri hareketli geçerdi. Birbirine küfür eden şoförler, kuralları ihlal edip birde üste çıkmaya çalışan varlıklar ve Seokjin'in bıkmış olduğu, ona asılan tipler ile günü bitirirdi.
Şuan onlarla devriye gezen diğer trafik polisi arkadaşlarına baktı. Ikisini de tanıyordu.
Namjoon ve Jackson onlar gibi iyi anlaşan bir ikiliydi.
Onlara selam verdi Seokjin. Onlar arabada oturmuyor, şüphe çeken araçları kontrol ediyordu. Onların yanına gitti.
Jackson şoförle konuşurken Namjoon gözleri kapalı şekilde ayakta duruyordu.
Seokjin gülümseyerek, birkaç adımlık uzakta duran arabanın açık camından kornaya bastı.
Namjoon yerinde zıplarken Seokjin gülmeye başlamış, diğerleri ise söyleniyordu. Jackson Namjoon'un koluna vurmuş onu arabaya götürmüştü.
"Ulan ayakta uyumak nedir be? Hiç mi uyumuyorsun evde?"
"Namjoon uyan hadi ya! Bu devriye bitmez yoksa! Daha beş saatimiz var."
Seokjin çoktan arka koltuğa uzanmış Namjoon'un dizini dürttü. Ses gelmeyince Jacksona döndü.
"Ee Jackson sen neler yapıyorsun? "
Jackson şapkasını çıkarmış saçlarını geriye atmıştı. Seokjin güldü. Onunla geçirdiği devriyeler hep eğlenirdi.
" Işıltımın etkisine kapılmış birisiyle görüşüyorum. Açıkçası kendisi benim için çok yalvardı. "
Namjoon arabadan seslendi.
"Yalan söyleme! Kızın peşinden bir hafta koştun be! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traffic Police TAEJİN/VJİN (Tamamlandı)
FanfictionKim Seokjin gece görevinde milyarder ayrıca ukala Kim Taehyunga denk gelir. @Scrtalice ' e bu fikri verdiği için teşekkür ederim♡ Bu hikâye ona ithafen yazılacak 😊