ZOR

118 36 69
                                    

Selam canlar. Karakter tanıtımı olmayacak.  İyi okumalar dilerim ♡

*Zor, olanaksız değil*

Ben kimim?
Kim olduğunu bilmeyen kendini ifade edemeyen bir kız.
   Doğduğum zaman annem ve babam beni terk etmiş.
Beni bir bank' ın üzerinde bırakmışlar. Beni bulan Tuna abi bana hep kızı gibi baktı. Tuna abi beni bulduğunda ismim ve soy ismimle ilgili hiçbir iz olmadığı için bana kendi soy adını vermiş. 
O bankta ölümden döndüğüm için ismime Hayat demiş.

      Meraba ben Hayat Erçetin. 18 yaşındayım. Üç yıl önce bana çarpan bir araba yüzden konuşma yeteneğiğimi kaybettim. Pandomim sanatçısıyım . Ne de olsa pandomim sanatçıları konuşmuyor. Konuşmadığım için Tuna abimden başka kimsem yok bir de Acar var. Acar arkadaşım.Bu hayatta  hep küçük görüldüm...
  Hayata karşı verdiğim savaşın içinde yoruldum ama pes etmeyeceğim.
   Sesimi tekrar kazanmak için üç yıldır bu eğlence merkezinde çalışıyorum. Ama evin faturaları ve alışverişi yüzünden fazla para birikimim olmuyor.
  Bugün patronunum ile tanışacağım. Üç yıl boyunca hiç görmedim patronum. 
    Önce yanımda çalışan pandomim arkadaşım Acar görüşecek Ilgaz Bey ile.

   Acar, Ilgaz Bey' ın odasından çıkıp yanıma geldi.

"Sıra sende" kafamı salladım. Odanın önünde durup derin bir nefes aldım, kapıya  yavaşça  vurdum. Evet sesi geldiğinde içeri girdim.
Meraba derecesine eğildim.
"Meraba" ses tonu muhteşem. Sanırım hayatımda duyduğum en güzel ses. Mükemmel.
"Hayat Erçetin" Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Ne kadar oldu burada çalışalı."
Elimle üç yapıp gösterdim.
"Üç hafta" Hayır der gibi kaşlarımı yukarı kaldırdım.
"Üç ay" kafamı sağa sola salladım.
"Üç yıl" gülümsedim ve kafamı evet anlamında salladım.

"Neden konuşmuyorsun" ne yani Acar söylemedimi?
Bir dakika gibi bir işaret yapıp telefonumu çıkardım. Acaba mesaj yazmaya başladım;
'Sen benim konuşmadığımı Ilgaz Bey'e söylemedin mi?'
Hemen cevap geldi
'Kuzum ben söylemeyi unuttum.'

'Hemen odaya gir ve anlat'

'Tamam'
Başımı kaldırıp Ilgaz Bey'e baktım hafifçe gülümsedim.
Kapı tıkladığı an rahatladım.
"Evet"
Acar odaya girip konuşmaya başladı.
"Ilgaz Bey , Hayat geçirdiği trafik kazası sonucu sesini kaybetti. Bu sebeple pandomim sanatçısı olmayı seçti. Üç yıldır burada çalışıyor" Ilgaz Bey ayağa kalkıp Acar' ın yanına gitti 'biraz benimle gelir misin' gibi bir şey mırıldandı. Acar kafasını salladı ve odadan çıktılar.
Bi iki dakika sonra Ilgaz Bey odaya girdi.
"Hayat kusura bakma bir telefon konuşması yapmam gerekiyor." Gülümsedim.
    O saçlar, o gözler ,odaya girer girmez hissettiğim o muhteşem koku...  Acaba gerçek mi?

Ne diyorum ya ben. Hayır hayır aşık olmadım!! Kesinlikle aşık olmadım! Yanlış anlamayın.

"Meraba...Evet kayıt için...Ilgaz Akman...hangi günler...saatlerini  öğrenebilir miyim... teşekkür ederim"
Telefonu kapatıp masaya koydu.

"Hayat öğrendiğim kadarıyla eskiden şarkı söylüyormuşsun."
Kafamı salladım.
"Bu benim numaram müsait olduğun zaman yaz. Tanıştığıma memnun oldum Hayat. Arkadaş olmak ister misin?"
Evet anlamında kafamı salladım. Uzattığı kağıdı aldım.  Gülümsedim, gözlerine bakarak gülümsedim...

"Görüşürüz Hayat" Gülümseyerek gözlerimi kapattım.
Ilgaz Akman bana numarasını mı verdi az önce?
Bir de arkadaşlık teklif etti...
....
Yatağıma atlayıp Ilgaz' a mesaj attım. Ilgaz diyorum çünkü arkadaşım oldu...
"İyi geceler Ilgaz. Ben Hayat(:"
Yazıp gönderdim.

"İyi geceler Hayat. Yarın iş çıkışı kahve içelim mi? "

"Peki" yazdım mutluluktan parti bile verebilirim.

"Kendine iyi bak Hayat"

"Sende Ilgaz (:"

Acaba bana acıldığı için mi arkadaş olmak istemişti?
Acar ile ne konuştular?
Bu soruların cevabını yarın Acar ' dan alacağım.
Hayat

 Hayat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilgaz

♥♥♥♥♥♥Selam canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♥♥♥♥♥♥
Selam canlarım. Yeni kitap hayırlı olsun. Umarım kitabı severek okursunuz. Beğenmediğiniz yerler olursa yazabilirsiniz...
Kendinize iyi bakın...
-Seviliyorsunuz♥

                       ~ 8 Haziran 2020~

İLK CÜMLE♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin