AİLE

33 14 46
                                    

*Ruhumda acılar var... *

Tuna abi' nin elime tutuşturduğu liste ile markete girdim.

Yarın babalar günü bu yüzden marketten ihtiyaçları aldım ve mağazaya girdim.
Tuna abi gömlek giymeyi sevdiği için iki tane gömlek alıp mağazadan  çıktım.

Eve girdim ve Tuna abi ye belli etmeden  gömlek poşetlerini odama götürüp sakladım.

Aras' ın babalar gününü unutacağını bildiğim için 'yarın babalar günü unutma' yazıp gönderdim.

Gökyüzüne gitmek için  içimde karşı konulamaz bir his var.
.....
Tuna abi ' ye hava almak için dışarı çıkacağımı belirten bir not bırakıp gökyüzüne doğru yola çıktım.

Hem kim bilir belki o da gökyüzündedir...

Tam gökyüzüne adım atıcakken arkamdan gelen  'DUR!' sesi ile arkamı döndüm.

İki tane takım elbiseli adam bana doğru geliyor.

Korkmadım değil.

"Bizimle geliyorsun zorluk çıkartma" 

Arkamı dönüp koşmaya başladığım an yakaladılar.

Zayıf olan adam ellerimi ve ayaklarımı bağladıktan sonra ağzımı bantladı. 

Nee!
Zaten konuşamıyorum!
Bir de ağzımı bantladı!

"Oğlum manyak mısın kız zaten konuşamıyor! Gitmiş ağzını bantlıyorsun"

"Pardon abi"
Film izliyor olsam bu konuşmaya gülerdim ama şuan gülücek bir ortamda değilim.

Dirensem de işe yaramayacağını düşünerek adamların götürdüğü araca  zorluk çıkartmadan bindim.

Gözlerimide bağlamadılar!
Amaçları ne!

Araç durduğu zaman dışarı baktım.

Arsa mı?
Bu insanlar cidden manyak!

Araçtan inip eve girdik. Adam beni sandalyeye bağlayıp konuştu.

"Ailen ile tanışmak istiyor musun?"

Hayır anlamında kafamı salladım.Beni bırakıp giden insanların yüzünü dahi görmek istemiyorum.

"Yapıcak bir şey yok. Tanışmak zorundasın. Yarın babalar günü. Babana verilecek en güzel hediye sensin."
O adam benim babam değil diye bağırmak istedim. Yapamadım.
....
Sabah olduğu zaman adam yanıma gelip pis pis sırıttı. Şey gibi , pişmiş kelle gibi(:

"Baban ve annen birazdan burda olur"
Beş dakika sonra kapı çaldı.

"Geldiler bile." Dedikten sonra kapıyı açmaya gitti.

Önce kırılma sesi geldi sonra adamın ayakları göründü kapının ucundan.

Odaya Ilgaz , Aras ve Acar girdiği zaman şaşkınlıkla onlara bakıyordum.

Ilgaz ellerimi çözereken Acar zayıf olan adamı, Aras ise pişmiş kelle gibi sırıtan adamı dövüyor.

Aras adama bağırken ki konuşmalarını dinledim.

"Bu kızı neden kaçırdın lan! " Aras' ın yüzü öfkeden kıpkırmızı olmuştu.

"Ailesi onunla tanışmak istedi."

Adamın bu söylediğine Aras bir yumruk daha attı.

"Onun zaten bir ailesi var. Onun zaten bir babası var, onun zaten bir abisi var. Ben varım lan ben onun ailesi var. Bir daha bu kızın yanına dahi yaklaşmayacaksın. O sizi gönderen ite de söyle bir daha bu kızın yanından dahi geçersiniz hepinizi gebertirim!"

Dedikten sonra adamı salladı.

"Anladın mı gebertirim!" Dedikten sonra adamı yere fırlattı. Gelip bana sımsıkı sarıldı.

"İyi misin?"
Evet anlamında kafamı salladım.

"Sana birşey olucak diye çok korktum."

Aras gibi bir abim olduğu için çok şanslıyım....

Aras:

Ilgaz :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilgaz :

Hayat;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayat;

Selam canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam canlarım. Aras ' ın verdiği tepkiye düşen kişi sadece ben miyim? . Bizleri bol aksiyonlu günler bekliyor. Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumları unutmayın.
- Seviliyorsunuz ♡
                  ~16 Haziran 2020~

İLK CÜMLE♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin