*Parmağımı uzatsam dokunacak kadar yakın , dokunsam hissedemeyecek kadar uzaksın*
Ilgaz' dan:
Hayat' a öğrendiklerimiz hakkında hiçbir şey belli etmeden karavan satın alıp orda kalmaya karar verdik.Kimliklerimizi yurtdışında göstererek Manisa' da kalacağız.
Yola çıktığımızda aklıma gelen oyunla Hayat' ın yanına gittim.
"Selam. Benimle oyun oynama varmısın?"
Diye sordum Hayat' a heyecanla kafası salladı."Aklından benimle ilgili ne geçiyorsa buraya yazacaksın. Bende aklımdan seninle ilgili ne geçiyorsa buraya yazacağım"
Dedim defteri göstererek.
Hayat bana el işaret dili ile ilk sen başla dediği zaman defteri önüme aldım ve yazmaya başladım."Çok güzel bir kalbin ve çok güzel bir ruhun var..."
Yazdım. Buruk bir gülümsemeyle yüzüme baktı. Sonra kağıda:
"Benim hiçbir şeyim yok" yazdı."Neden böyle düşünüyorsun?" Yazdım.
"Çünkü öyle. Neyse sıra bende." Yazdı
"Sesin ,sessizliğimin yanındaki en güzel hediye..." yazdı.
"Çok güzel gülümsemen..." yazdım.
"Gözlerin, mükemmel."
"Sesini duymak ne güzel olur..."
"Sesin savaşın ortasında özgürlük sloganı gibi"
Böyle konuşurken son cümleyi ben yazdım.
"Elimi uzatsam dokuncak kadar yakın, dokunsam hissedemeyeceğim kadar uzaksın..."
Sonra oda yazdı."Dokun o zaman"
Dedi bir anda.
"Dokun ve hisset" dedi. Ve devam etti.
"Bana bunu yapma Ilgaz" dedi el işaret diliyle.
"Neden?" Diye sordum.
Ona aşık olduğumu anlamıştı.
"Benim yaşamamın bir anlamı yok. Ben zaten doğduğum zaman öldüm. Senin hayatını da mahvedemem. Öldüğümü göstermek için mezara girmem mi gerek. Ruhumdan anlaşılmıyor mu?"
Diye sordu yine el işaret diliyle.
Aras:Hayat:
........
Selam. Nasılsınız. İşler iyice karıştı.
Sizce nasıl olmalı devamı.
Tabiki aklımda devamı var. Ama farklı bir fikir olursa değişebilir. Neyse. Görüşürüz♥~10 Temmuz 2020~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK CÜMLE♥
Mistério / SuspenseBu hayatta kazanmak da vardır kaybetmek de. Bu savaşa , hayat savaşına yanlız girdim, direniyorum... Bu benim olmayan , yaşayamadığım, her nefes aldığımda bir kez daha öldüğüm hayatımın hikayesi. Bu benim, olmayan hayatıma karşı verdiğim savaşın...