Úvod

49 6 0
                                    

Všude byla tma - nic jsem neviděl. Kde to jsem? Co tu dělám? A ... kdo vlastně jsem? První věci co jsem viděl a cítil v mým začínajícím životě byla moje maminka, která mě jemně olizovala. Taky jsem pod sebou cítil docela nepohodlnou slámu, která mě nutila vstát. Zezačátku mi to moc nešlo, tenké nožky se pod mojí vahou neustále podlamovaly, ale po pár pokusech se mi povedlo vstát a tak jsem se snažil udělat pár kroků a dojít k mé mamince, která stála po mém boku. Napil jsem se od ní čerstvého mlíčka a ona mě dál olizovala. Najednou jsem uslyšel břibližující se hlasy, které neustávaly a v tom tam přišel nějaký dvounožec a díval se na nás. Vypadal docela mile ale i tak jsem se ho bál. Po chvíli přišli ještě další dva a začali si mezi sebou povídat. Potom ten jeden otevřel dveře od boxu a pomalu se k nám přibližoval, schoval jsem se za mou maminku, která nevypadala vystrašeně, ale spíš naštvaně. ,,Kristiane, nechoď k ní, víš co by ti mohla udělat?není to zrovna přátelská kobylka a je skoro 100% šance, že si své narozené hříbě bude chránit, nemůžeš za ní jen tak vtrhnout takže pojď rychle zpátky!" Dvounožec poslechl svou Alfu a vracel se zpátky z boxu. Potom Alfa zase něco říkal, nerozuměl jsem mu skoro nic ale přece jenom něco jsem zachytil - Od teď se jmenuji Archie a můj život právě začíná!
......................................................................

 Potom Alfa zase něco říkal, nerozuměl jsem mu skoro nic ale přece jenom něco jsem zachytil - Od teď se jmenuji Archie a můj život právě začíná!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Svět na dostihové DrázeKde žijí příběhy. Začni objevovat