Chvíli jsem tam jen tak postával a chroupal seno. Potom jsen uslyšel zaržání a najednou do stáje přišel bílý kůň. Byl to hřebec a šel směrem ke mě, patřil mu až poslední box a když kolem mě procházel uviděl jsem šrámy na jeho boku a byl neskutečně hubený. Až tak, že mu byly vidět žebra.
Zděsil jsem se. Na to jsem ale neměl čas. K mému boxu, přišel pán, který si mě odvezl a ještě nějaký další.
,, tak, co na něj říkáš Lukasi? Líbí? " řekl ten pán.
,, Jakube, vypadá nádherně. Už se těším až si ho vyzkouším." Odpověděl Lukas.
,, můžeš ho zkusit klidně hned" odpověděl mu a tak ke mě Lukas vlezl , chytl za ohlávku ke který připnul vodítko a vyvedl mě ven.
Zeptá se taky někdy někdo mě? Co když se mi zrovna nechce? Říkal jsem si pro sebe i když jsem věděl, že to nemá žádnou cenu. Lukas mě rychle nasedlal a nauzdil a mířil semnou na jízdárnu. Tam si na mě nasedl , přitáhl si otěže a pořádně mě pobídl. Chodili jsme v kroku,klusu a na dlouhé stěně mě pobídl do cvalu. Ale já nenacválal, dnes ne! Jenže to tu očividně nikoho nezajímalo, když jsem nechtěl Lukas si vzal bič a flákl mě do zadku. To se mi opravdu nelíbilo a tak jsem se pořádně rozběhl a začal jsem vyhazovat. Lukas mě okamžitě chytil za otěže a pořádně za ně zatáhl. Dost to bolelo a tak jsem přibrzdil. Nebyl jsem totiž na tak silné tahání zvyklý. Od té doby už měl otěže pořád nakrátko a mě to začalo opravdu štvát. Snažil jsem se je trochu povolit ale ne! Ještě víc si je přitáhl. Potom mě zase pobídl klusali jsme nejméně 3. Kolečka v kuse. Začala se mi dělat pěna u huby a trénink mě vyčerpával.
Po hodině a půl ze mě Lukas slezl a já myslel, že už budu mít konečně volno, ale mýlil jsem se. Lukas mě vedl do kruhové ohrady, kde jsem ještě alespoň půl hodiny běhal dokola. Po té příšerné době neustálého běhání mě Lukas vyvedl z kruhovky ven a už mě konečně bral směrem ke stájím. Tam mě odsedlal a vyměnil uzdečku za ohlávku, ke které opět připnul vodítko. Nandal mi ještě deku a vedl mě zpátky do boxu. Tam mě nechal a odešel. Konečně! Říkal jsem si. Když jsem snědl trochu sena a dostatečně jsem se napil, chtěl jsem se seznámit, ale ten bílý hřebec mě předběhl.
,,Ahoj, očividně jsi tu nový a možná by bylo slušný se představit. Takže jmenuji se Sunnyhillboy, ale říkej mi Sunny. " odpověděl.
,, já jsem Archie a ano jsem tu nový. "
Sunny se na mě chvíli díval a potom řekl ,, vypadá to, že na takový trénink nejsi zvyklý co? Tady je to jiný, koně musí makat. Lukas je občas opravdu tvrdý, nesnáším ty lidi. " řekl mi .
To se mi opravdu ulevilo... Řekl jsem si v duchu. ,, ne to nejsem, taky mě Lukas dnes zbičoval a to jen proto, že jsem nechtěl nacválat. " postěžoval jsem si, když v tu chvíli sem přišel Jakub, otevřel box a chystal se mě chytnout za ohlávku, ale já se nenechal. Dal jsem hlavu nahoru a kýval ze strany na stranu. ,,Dnes už na žádný trénink nepůjdu." Říkal jsem při tom. Bohužel, můj krk nebyl jako ten žirafí a tak se na mě Jakub chvíli díval s úsměvem v tváři a potom mě čapl a vyvedl z boxu. ,,C, tak on se mi ještě směje?" Říkal jsem si. Když mě Jakub vyvedl ze stáje a mířil směrem k výběhu pochopil jsem. Chtěl mě dát na chvíli ven. ,,Dobře, souhlasím " řekl jsem i když moje odpověď nebyla vůbec důležitá. Dal mě do výběhu s nějakými hřebci a valachy, kterých tam teda moc nebylo ale hned vedle nás měly výběh klisny. Viděl jsem jich tolik, že jsem si nemohl vybrat, která se mi líbila nejvíc.Když jsem se otočil zpátky ke vchodu, uviděl jsem, že Jakub vyvedl z boxu i Sunnyho tak jsem byl rád, že alespoň někoho tu budu znát. Celý zbytek dopoledne jsem mohl jíst čerstvou trávu a nebýt zavřený v boxe. Tak přece jenom na tomhle místě něco je. U Davida jsem nidky nebyl ve výběhu. Ovšem taky jsem u něj neměl tak tvrdé tréninky od kterých mě tady pořád bolela huba. Po nějaké době jsem uslyšel silné zaržání, přicházel sem nějaký černý hřebec. To bude asi alfa, protože jakmile zařechtal znovu, všichni se na něj dívali a klisny běželi blíž, k naší ohradě. Konečně jsem si je mohl prohlédnout zblízka. Moc se mi líbila flekatá hnědobílá klisnička
ČTEŠ
Svět na dostihové Dráze
AventuraAhoj! Jmenuji se Archie a povím vám můj příběh - mé dostihové kariéry. Neříkám že se tento příběh doopravdy stal, ale rozhodně to není příběh, který by se nemohl uskutečnit ( nebo jestli se už někdy uskutečnil) . Bude to můj první příběh takže pr...