osudný den

29 4 0
                                    

Uběhly 2. roky a já už byl 4letý zdatný hřebec. Znovu jsem byl na dráze, jenže úplně na jiný. Byl to překážkový dostih! Mnohem těžší než všechny co jsem kdy jel!
Koně se připravují,
,, A bylo odstartováno!" Běžela se velká pardubická na kterou jsme se hodně připravovali! Běžel semnou i můj nejlepší kamarád Ashwings se kterým jsem se poslední dobou vážně skamarádil. Letěli jsme rychlostí světla! ,,ale notak, hezky pomalu kluku, budeš skákat a na to se nemůžeš rozjet moc rychle." Upozorňival mě Max. Opět jsem mu nerozuměl ale jakmile začal tahat za uzdečku a udidlo mi začalo zase vadit v hubě pochopil jsem, že mám asi zbrzdit. A přišla první překážka ,,hop!" Řekl Max, lehce se predklonil a pobídl mě. skočil jsem , zvládli jsme to ! Ashwings o trochu rychleji než já a pádil přede mnou jak zběsilí. Přicházela další překážka, páni to je ale vysoká překážka! Nevím jestli to zvládnu! Říkal jsem si v duchu, naštěstí mojí panickou chvilku přerušil uklidňující hlas mého žokeje který mě povzbuzoval
,,klid chlapče, skončíme to, stejně jako všechny ostatní, neboj" poplácal mě a v poslední chvíli mě pobídl. Tomu, co se stalo jsem nechtěl uvěřit. ,, zvládli jsme to! " doskakoval jsem na zem jenže najednou.. Ashwings těsně přede mnou zakopl a už padal na zem, přímo před mé přední nohy! Snažil jsem se na něj nešlápnout, jenže jinak to nešlo škobrtl jsem mu o břicho a zakopl jsem taky, to ne! Ostatní koně se mu bohužel taky nestačili vyhnout a tak Ashwingse pošlapali ještě asi další 2 koně.

Snažil jsem se udržet na nohou ,, Archie!!" Zakřičel Max

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Snažil jsem se udržet na nohou ,, Archie!!" Zakřičel Max . Zvládl jsem to ale Max ze mě spadl. Začal jsem zpomalovat ake můj instinkt mi nedovolil úplně zastavit - musel jsem běžet s ostatními musel jsem vyhrát a tak jsem se rozběhl za uhánějícím se stádem koní.
Vůbec jsem netušil co se teď bude s Ashwingsem dít. Když jsme doběhli do cíle odchytil mě nějaký pán a čekal tam než si pro mě přijde ten můj. Jakmile přijel vzal si mě a začal se vyptávat nejspíš jestli je Max v pořádku. Asi po 10min. tam přišel společně ještě s jedním z žokejů, který pravděpodobně jel Aswingse. Maxovi se nic po pádu nestalo- naštěstí, ten druhý vypadal hůř, měl obvázanou ruku a vypadal dost zničeně.Bavily se tam ještě o něčem a všichni potom vypadali smutně, v jedné větě jsem slyšel slovo Ashwings ale nevěděl se co se s ním stalo. Kde vlastně je? Je v pořádku?proč ho ten jezdec nepřivedl s sebou?! Mluvily tam o zlomené noze a pušce , jenže jak tomuhle mám rozumět? ... Po nějaké době mě David odvázal a bral mě k přepravníku.
,,Ale kde je Ashwings? Přece ho tu nemůžeme nechat?! " chvili jsem se vztekal, ale nemělo to žádný význam. Od té doby jsem Ashwingse už nidky neviděl ...

Svět na dostihové DrázeKde žijí příběhy. Začni objevovat