" Soonyoung—ah !! "
" Hyerim ? " Hyerim berlari ke arahku .
" Kenapa kau tak jawab message aku semalam ? " Ah— . Aku membuat muka bersalah. Aku tidak tahu bagaimana hendak menerangkan situasi aku kepada Hyerim.
" Aku tido awal semalam , and aku tak tengok lagi phone . Kenapa ? "
" KENAPA KAU CAKAP ? ish kau ni— aku nak ajak kau makan aiskrim " Hyerim pout .
Aku ketawa.
" Malam ni okay ? " Aku tepuk bahu dia . Mata dia terus jadi eyesmile—
" Eung !! " Dia mengangguk .
" Hyerim— kau tak bosan ke asyik ngan aku je ? Macam yang HyunBin caka— "
" Aku sayang kau. Kau tak pernah buat aku bosan. " Dia memotong ayat aku.
Aku tersenyum . Terima kasih , Hyerim .
+++
' Aku sayang kau '
' Kau tak pernah buat aku bosan '
" Argh— jinjja. This is driving me crazy— " Walaupun Hyerim selalu cakap dia sayang aku , aku tetap akan blushing.
" Yah , Hosh "
" Ah , Jihoon " Woozi memanggil aku .
" Kau kenapa harini ? Tak sihat ke ? Muka kau merah dari pagi tadi " What the—
" JINJJAYOOO " Aku menggoncang bahu Woozi .
" Haah , jap— ke kau blushi— umphhh " Aku menutup mulut Woozi .
" Aniyaaa— aku.. aku cuma panas ha panas " Aku cuba menegakkan benang yang basah.
" Heleh , kau ni en . Bila kau nak confess kat Hyerim ? " Sama macam abang aku , soalan yang sama.
" Kau sama macam abang aku. Aku takut. "
Ya , jawapan yang sama ." Takpelah , Hosh. Aku tahu deep inside kau masih ada keberanian untuk confess. Kau kan Basketball Tiger " Woozi ketawa.
" Gomawo , sebab faham aku " Aku memandang Woozi dengan pandangan yang redup.
" Cheonma. Should we go back to our basketball practice , Tiger ? " Woozi ketawa dan berlari apabila aku mula mengejarnya.
+++
" Hyerim—ah. Mianhaeyo " Hyunbin membuat muka comel di hadapan Hyerim.
" Hyunbin , sambung balik buat latihan yang saya beri tu " Hyerim cuba untuk tidak tewas.
" Alaaa— saya tak boleh fokus. Saya takkan buat kalau awak tak cakap yang awak maafkan saya dulu " Hyunbin buat muka comel lagi.
Hyerim tewas.
" Ya , saya maafkan. So , buat latihan awak ya ! " Hyerim senyum.
" Neee— " Hyerim tidak mampu lagi untuk menahan senyum.
Buat kali pertama , dia tersenyum kerana lelaki selain Soonyoung dan Appanya.
+++