Bölüm 1

233 23 14
                                    

11 Kasım

23:58- Merhaba? Bu numara kullanılıyor mu?


1 Aralık

09:02- Numara kullanılıyor mu?

21:04- Sadece merak ediyordum çünkü bu numara eskiden arkadaşıma aitti. Bu yüzden değiştirildiyse lütfen bana haber verin, böylece telefonumdan silebilirim.


9 Aralık 

07:18- Yeni bir terapistim var. Bugün ilk kez konuştuk.

19:18- Güzel biri.


16 Aralık

19:09- Terapistim bloga devam etmem gerektiğini söylüyor. Yine de istemiyorum. Oraya geri dönmek hiç doğru gelmiyor. Eski anılara. Onlar artık geçmişte kaldı.

19:15- Yine, eğer birisi bu numarayı kullanıyorsa, lütfen bana söylesin.


17 Aralık

20:00- Bugün işe geri döndüm. Sarah kendime daha fazla zaman ayırmamı söyledi, ama evde tek başıma kalınca içimi sıkıntı kaplıyor.

20:01- İş çok sıkıcıydı. Ama yalnız kalmak daha kötü. Şu an koltuğumda oturmuş sütlü çay içiyorum. Karşımdaki koltuk boş, Artık başımın etini yiyen kimse yok, ya da sabahtan akşama kadar keman çalan biri. Biliyor musun? Bunu söyleyeceğimi asla düşünmezdim ama, senin gürültünü gerçekten özledim.

20:01- En azından buradan yazarak duygularımı biraz da olsa bastırabiliyorum.


19 Aralık

20:56- İş sıkıcıydı.

20:56- Yine de sensizlikten daha iyi.


23 Aralık

19:13- Sarah işten erken çıkmamı sağladı. Ayrıca ayın 27'sine kadar gelmeyeceğimi söyledi . Bence bu şekilde daha nazik olduğunu düşünüyor. Beni,ailemi ziyaret etmem konusunda teşvik ediyor, falan. Yine de istemiyorum.

19:26- Greg onunla buluşmamı istiyor. Onu nasıl geri çevireceğimi bilmiyorum. Aylardır soruyor. Muhtemelen aklındaki şey birlikte puba gitmek. Dışarı çıkmalıymışım, yeni insanlarla tanışmam gerekiyormuş. Biraz daha sosyal olmak bana iyi gelirmiş. Ama bu şeyleri yapmak istemiyorum. Her neyse, bir ara Greg ile buluşmam gerek. Yoksa cidden onu umursamadığımı düşünecek.


24 Aralık

15:34- Greg aradı. Beni Noel partisine davet etti. Tıpkı düşündüğüm gibi. Hala gitmek ile gitmemek arasında kararsızım. Fakat bu saatten sonra bahane bulabilir miyim bilmiyorum. Ona geleceğim dedim. Umarım çok kalabalık olmaz. Özellikle halime acıyan insanlar. Bana acıyan gözlerle bakıyorlar ve bundan nefret ediyorum.

15:37- Yürüyüşe çıkacağım


25 Aralık

00:01- Mutlu Noeller, Sherlock.

4:30- Seni özlüyorum...


26 Aralık

11:17- Yeni uyandım. Biraz başım ağrıyor. Buna şaşırmadım. Dün gece biraz içtim.

11:34- Bayan Hudson, kahvaltı ve çay getirdi. Çok konuşmadık, birbirimize küçük hediyeler aldık. Güzeldi.

14:10- Harry geldi. Neyse ki çok durmadı. Yeni kız arkadaşı ile gelmişti. Hoş görünüyordu ama hala Clara'yı özlüyorum.

23:29- Keşke burada olabilseydin. O zaman her şey daha kolay olurdu.

23:59- Hayatımın en kötü Noel'i.


27 Aralık

21:09- Sarah bu sabah işe geldiğimi görünce çok mutlu oldu. Ona geri döneceğimi falan sanıyor galiba.


30 Aralık

15:16- Sarah iş yerinden benim adıma tekrar izin aldı. Tatil istemiyorum. Yeni yıl sensiz hiçbir şey ifade etmiyor.

3:48- Uyuyamıyorum

4:09- Sensiz uyuyamıyorum


31 Aralık

23:52- Yeni bir yıl. İnsanlar bunu kutluyor; sokaklarda gülüyorlar, bağırıyolar, eğleniyorlar. Onlara imreniyorum. Benden çok daha fazla mutlular. Gerçi ben mutlu bile değilim. Ve yeni bir yıl daha. Yeni şeylere başlamak için, hobilerine, ailene daha çok zaman ayırmak için iyi bir fırsat, tabi bu diğerlerinin gördüğü. Benim gördüğüm şey ise kocaman, sıkıcı ve sensiz bir yıl. Sadece gelmeni istiyorum. Bunların bitmesini istiyorum.

23:59- İşte, sensiz koca bir yeni yıl karşımda duruyor. Kafamın içi karmakarışık. Vay Canına! Geçen yıl bugün, bu saatlerde yaşıyordun...

23:59-Korkuyorum

Geri Dön - Johnlock TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin