1 Haziran
11:12- Tekrar terapiste gittim. Sanırım gerçekten biraz daha iyi hissediyorum. Ona geçen haftadan bahsetmedim. Bilmesini istemiyorum. Mary de daha mutlu görünüyor. Sanırım şimdi biraz daha iyi olduğum için benimle daha az uğraşmak zorunda. Bence ondan gerçekten hoşlanıyorum. Tabi ki senin kadar sevmiyorum ama... Bu da bir şey.
3 Haziran
22:18- Bayan Hudson, son zamanlarda beni sıklıkla aramaya başladı. Bugün tekrar aradı. Fakat ben cevap vermedim.
22:20- Taşındığımdan beri hiç konuşmadık. Bazen arar ama cevap vermem. Açıklaması zor ama sadece... zor. Seninle yaşadığım hayattan biriyle konuşma fikri. Seni gerçekten iyi tanıyorlardı. Bunu her gün düşünüyorum. Onu arama fikrini. Ve her geçen gün aramak gittikçe zorlaşıyor.
8 Haziran
02:37- Dün Mike ile beraber puba gittim. Gerçekten gitmek istemiyordum fakat; insanlara nasıl hayır diyeceğimi bilmiyordum. Hızlı bir şekilde iyi bahaneler üretmeyi öğrenmem gerek.
2:38- En yakın puba gittik. Uzun süre kalmayı planlamıyordum ama Greg ve Molly de geldi.
2:40- Her neyse. Molly iyi görünüyordu. Bütün geceyi suçlu bir şekilde bana bakarak geçirmesine rağmen. Sanırım orada olmak istemediğimin farkındaydı.
11 Haziran
21:20- Bugün bir hastaya bağırdım. Sarah beni eve erken gönderdi. Onu suçlayamam.
14 Haziran
22:23- Bugün başka bir hastaya daha bağırdım. Neredeyse ona steteskopumu fırlatıyordum. Söylemesi garip fakat... Onu sen zannettim...
15 Haziran
2:33- Tanrım seni özlüyorum
2:45- Seni çok özlüyorum. Çok.
6:27- Bugün yine terapiste gideceğim.
10:44- Bu haftaki son görüşmemizmiş. Onu yaklaşık bir hafta kadar göremeyecekmişim çünkü üvey kardeşinin düğünü varmış.
17:30- Terapiste bağırdım... Kederli olduğumu söyledi. Kızgın hissetmemin normal olduğunu. Her şeyin anlaşılabilir olduğunu. Neredeyse ona vuruyordum...
17:30- Her şeyin neden anlaşılabilir olması gerekiyor?
17:31- Bazen işler yolunda gitmez ve insanlar ne yapacaklarını bilemez. Ben o insanlardan biriyim. Kederin arkasına saklanmanın ne anlamı var ki? Suçlu ben değil miyim? Bu mazeretlerin ardında saklanmak için bir neden göremiyorum. Bu olanlar benim hatam değilmiş gibi davranmak. Çok saçma.
17:31- Hepsi benim hatam. Her şey benim hatam.
17:31- Ölü olmamalıydın.
16 Haziran
00:00- Bugün, o gün. Bir yıl oldu. Koca bir yıl.
00:01- Bir yıl önce, bugün, gözlerimin önünde bir binadan atladın. Kanının kaldırıma dağılmasını izlemiştim. Telefonda konuşmuştuk. Ölmeden önce konuştuğun son insan benim... Ve İtirafın...Hoşçakal deyişin beynimin içinde yankılanıyor.
00:01- Hala bununla yüzleşmem gerektiğine inanamıyorum. Gerçekten, gittiğine inanamıyorum. Üzgünüm. Üzgünüm çünkü aşağı atlamanı engelleyemedim. Seni o durumdan kurtaramadığım için üzgünüm. Özür dilerim, seni kurtaramadım.
12:02- Geri gelebilmen için her şeyi veririm. Dünyadaki her şeyi.
12:02- Hayatımın çoğunu yalnız başıma geçirdim. Bana yardım ettiğin; beni o yalnızlıktan kurtardığın için sana hiç teşekkür etmedim. Seninle geçirdiğim zaman için teşekkür etmedim.
12:03- Hayatın bana öğrettiği bir şey varsa, o da Sherlock Holmes'süz bir dünya, yaşamaya değer değil...
3:00- Hala uyuyamıyorum
03:00- Biliyor musun? Duyguları hiç sevmedim. Tabi ki ben duygusal biriyim, fakat onlar hakkında konuşmak konusunda gerçekten iyi değilim. Ya da nasıl hissettiğim hakkında.
3:01- Yine de zor. Acı çektiğimde; o şeyin canımı gerçekten ne kadar yaktığını söylemek benim için zor. Ben çok acı çekiyorum. Seni hala özlüyorum Sherlock. Beni terk ettiğin günden beri seni özlüyorum...
3:01- Ve canım yanıyor. Çünkü seni hala seviyorum
03:02- Bunu sana hiç söylemedim. Sana asla benim için ne anlama geldiğini söylemedim, çünkü çok zordu.
3:02- Sen benim herşeyimdin, ve bunu sana söyleseydim, bu düşünceden hoşlanmayacağını biliyorum. Ama öyleydin. Ve nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Sana karşı oluşan bu hislerimi nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Fakat artık çok geç...
3:03- Sana aşığım Sherlock. Ve hep olacağım. Beni iyileştirebileceğini fark ettiğim andan beri seni sevdim. Beni yanlızlıktan kurtardın. Evet, beni, bütün hayatımı kurtardın. Sadece kendin olarak, beni yaşama tekrar bağladın.
3:10- Üzgünüm, sen hayattayken bunları söylemeliydim.
3:10- Çok geç olmadan söylemeliydim...
4:04- Bunu daha önce söylediğimi biliyorum. Ama eğer dışarıda bir yerdeysen, eğer hala yaşıyorsan, eğer bunu gerçekten okuyorsan; Lütfen, Sherlock. Sadece bir mucizeye daha ihtiyacım var.
04:05- Eve gel.
---------
Her bölüme en az 20 vote gelirse yeni bölüm atacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dön - Johnlock Texting
FanfictionÖzet: John, Sherlock'un ölümünden sonra blog yazmayı kaldıramaz. Onun yerine Sherlock'un eski telefon numarasına mesaj atmaya başlar.