Цей ранок багато чого змінить в житті Кіри, адже сьогодні на 10:00 в неї буде літак у Південну Корею, де дівчина буде навчатися найближчі 3-4 роки.
- Дорогі пасажири, попрошу вас пристебнути ремені безпеки та ввімкнути режим польоту! Наш літак стартуватиме через дві хвилини! - сказала стюардесса в мікрофон.
Всі люди, які знаходилися в літаку послідували її проханню і приготувались до польоту.
Якщо чесно, то це була ідея дівчини переїхати до Сеулу. Вона не тільки через навчання звичайно. Дівчина знала, які там милі та хороші, гарні та добрі хлопці, тому вирішила й другу половинку знайти.
Через кілька годин польоту, вона прибула в пункт призначення й почала сходити з літака.
- Ой, вибачте, будь-ласка! - промовила Кіра до хлопця, з яким щойно випадково зіткнулась.
Прудко піднявши свою валізу, яка впала під час зіткнення, вона глянула на нього ще раз. Волосся було на добре причесане, що додавало йому сексуальності ще більше, як і сильні руки, які було видно через білу майку, так само як і торс.
- Ще раз перепрошую! - знову вибачилась брюнетка.
- Ти не кореянка? Певно з якоїсь європейської країни! - мовив він, звичайно по-корейськи, як і вона до нього.- Так, я з України!
Хлопець посміхнувся й підняв свою валізу.
- Було приємно поспілкуватись! Бувай! - знов мовила вона до нього.
- Чекай, а як тебе хоч звати?
- Кіра...
Він знов усміхнувся й подав дівчині її рюкзак.
- Дякую за таку інформацію! - звернувся він до Кіри й продовжив свій шлях до якогось дорогого авто.- Ще й багатий...- прошептала сама до себе дівчина й пішла до автобусу.
Поселившись у будинку, який подарували Кірі батьки, вона почала ознайомлюватись з містом.
Почала вона це у вечері, адже це її улюблена пора доби.
- Ееех, якби ж зустрітись із ним ще раз! - промовила вона.
Раптом брюнетка чує кроки позаду. Але обернувшись, нікого не бачить.
- Дивно,- сказала вона.
Та обернувшись назад, дівчина бачить якусь постать в чорному.
Вона хоче кричати, та не може, через руку, яка опинилась на її роті.
З іншої сторони надходить нова постать і вони обоє засувають дівчину в автомобіль, разом зробивши так, щоб та втратила свідомість.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я Не Твоя Любов/I'm Not Your Love
FanfictionТак багато людей на цій планеті, а здається ніби така історія склалась лише в неї. Кіра - дівчина з України, яка переїхала до Кореї, щоб здобути кращу освіту, але...