#4#

57 2 0
                                    

- Вибач, Кіро, я на хвилинку! - сказав Хосок.
- Нууу, ок,- з підозрілим поглядом мовила дівчина й послідувала за хлопцем.

- Привіт! - сказав він до тієї дівчини.
- Привіт! - відповіла вона.
- Як тебе звуть? - спитав Хоуп.

Звідси почалась їх мила розмова, але не для Кіри. Зараз дівчині стало погано від слів цієї парочки, тому вона одягнула навушники й почала слухати свою улюблену музику.

Хосок і та дівчина ще довго розмовляли, тож Кіра не витримала й пішла звідти. А Хоуп цього навіть не помітив.

- Ну й нехай! Тепер з нею на пробіжки й ходи! - фиркнула вона.

Через якесь невідоме відчуття, дівчина хотіла аби це стало сном. Та образа минула і тепер вона як найшвидше хоче завтра знову прокинутись від криків друга й знов переодягатись й бачити, як той дивиться на неї. Знати, що ти йому не байдужа...
Наступного ранку вона прокинулась сама о шостій, але Хоуп не прийшов...
- Певно з тією шалавою крутиться! - крикнула вона.
- Що ти казала доню? - спитав знизу тато.
- Нічого,- ледь сказала Ніка й скотилася по дверях.
Вона вирішила почекати, можливо, Хосок проспав. І хоч такого ще не було, але дівчина хотіла в це вірити.
Та Сонечко не прийшло й залишило її саму...

Канікули закінчились і зараз Кіра йде до університету за знаннями. Як жаль, що вона вже тиждень не бачила хлопця, якого цілувала в щічку, з яким проводила кожен ранок на набережній або в парку.
Та очевидно, Хоуп сприймає Ніку за меншу сестру...але іноді він так її й називає...

Після першого уроку до Ніки підійшов Хося й тикнув пальчиком в щоку.
- Ти прийшов! - зраділа вона.

- Я так хотіла, щоб це виявилось сном, але ти таки не прихедив до мене, а я хвилювалась! - вона вискочила на хлопця й обвила ногами його спину.
- Злізь, тепер тобі не можна цього робити! - він суворо глянув на Кіру.
Та від здивування ледь язик не проковтнула.
- Чому? - тремтячим голосом спитала вона.
- Бо в мене тепер є Джису!

З-за нього вийшла та дівчина з набережної й обійняла Хосю.

- Тепер вона моя дівчина! - він посміхнувся й поцілував її.
- Чому ти це робиш? - закричала Кіра.
- Та чого ж ти нервуєш? - спитав Хоуп, який вже став біситись.

Сльози, які щойно виступили на очі, почали душити дівчину й тому вона, щоб Хосок не побачив їх, втекла з аудиторії. Сама не помітивши сходинок, Кіра скотильсь по них і серйозно розбила коліно. Але вона не здавалась, тож постаралась піднятись з підлоги. В неї не вийшло.
Мимо пройшов Хосок з Джису й побачив травму Кіри, та чому він не допоміг?
На мить його лице показало хвилювання, але воно зникло й той знову став як і раніше...

Я Не Твоя Любов/I'm Not Your LoveWhere stories live. Discover now