Кіра піднялась з підлоги й схопилась за поренч сходинок.
- Хосок, чому ти мене кидаєш? - прошепотіла вона, але хлопець, який проходив повз - почув.
- Що з тобою, Кіро?
- Нічого, Кай, нічого,- відповіла вона.
З Каєм вони - давні знайомі.- Як ти так коліно травмувала? - спитав він.
- Злетіла по сходинках...
Кай нічого не сказав на це, і просто піднявши дівчину на руки попрямував ло медпункту.
- Медсестри немає! От блін! - крикнув Кай.
- Нічого, я опрацюю собі рани...
- Ні, я опрацюю, тобі лиш треба стримуватись і не кричати через біль! Добре?
- Добре.Опрацювавши рани Кірі, Кай піднявся і поставив аптечку на місце. Потім, взяв бинт, якого не було в тій коробці, та перемотав рану.
- Дякую, велике дякую! - сказала дівчина й обійняла хлопця.
- Немає за що! Ходити зможеш? - спитав він.Вона піднялась на ноги й спробувала пройтись. На щастя їй це вдалось. Увесь день потім був звичайним і нудним. А ще, він пройшов без Хосока...
Так, хоч і тепер Кіра його ненавидить, та все ж він її найкращий друг, без якого вона не уявляє свого життя...
А може і не просто друг. Дивно, але вона ще з цим не розібралась.
Ось так вона сиділа й розгортала думки, як тут почувся голос викладача.
- Вибачте міс Кан! Я вам не заважаю?
- Ой, вибачте мені, будь-ласка, я більше так не буду! - сказала вона.
- Вперше і востаннє!
- Добре!Після пар Кіра пішла гуляти в парк, де зустріла Кая. Виявилось, що в нього проблеми на особистому фронті, тож зараз він коперсається у своїй голові.
- В мене також...- пробубніла дівчина.
- І які?
- Я втратила найкращого друга, який перестав зі мною спілкуватись через дівчину, що недавно з'явилась у його житті!
- Ясно...а я розлучився із своєю дівчиною, яка вчора зрадила мені з моїм найкращим другом. Його до речі Хосок звуть...
- Хосок? Це і є...
- Твій найкращий друг? - спитав він.
- Ага, він зустрічається із Джису? Правильно?
- Так! Абсолютно!
- Тоооо, може...
- Зіпсуємо їм кайф
- В яблучко!
- Згоден,- сказав він і простягнув праву руку.
- Згодна,- сказала вона і простягнула свою, щоб потиснути його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я Не Твоя Любов/I'm Not Your Love
FanfictionТак багато людей на цій планеті, а здається ніби така історія склалась лише в неї. Кіра - дівчина з України, яка переїхала до Кореї, щоб здобути кращу освіту, але...