- Ще не здохла тут? - спитав Со Джун.
- Ні, а ти хочеш трупу в підвалі свого будинку? - спитала Кіра.
- Не знаю, але якщо ти будеш отак фиркати, то він тут з'явиться!
- Со Джун, відпусти мене, прошу! Ти ж бачиш, що в мене нема до тебе нічого!
- Це мені не завадить!
- Чому ти такий впертий і дурний?
- Який є! Я прийшов, щоб вивести тебе звідси до твоєї кімнати.
- Що?
- Так, інколи я добрий. Але стеж за своєю поведінкою, бо зірвуся! - сказав він і розв'язавши дівчину, повів на гору.- Це моя кімната? Вона класна, але я більше хочу до дому. Тим паче через два місяці почнеться навчання! Я не даремно сюди прибула! - крикнула на всю кімнату дівчина.
- Заткнись! Якщо я почую ще щось від тебе, то...Він не встиг договорити, як впав і з його голови потекла кров. Певно в нього вистрілили.
- Ааааа,- закричала Кіра.
В дверному проході вона побачила Хосю, який тримав в руках пістолет. Раптом в кімнату вривається її батько. Він мажор, тож за свої гроші вирішив врятувати доньку, яка вжи три дні не відповідала на дзвінки.
- Донь, ти ціла? Слава Богу, Хосок допоміг! - сказав Джихан.
- Тату?
- Так, це я!
Він обійняв доньку. Після обіймів, вони вийшли звідси й поїхали до дому, звичайно не забувши подякувати Хосоку. Дівчина знала який він хороший, адже тільки він їй допоміг, опрацювавши рани й нагодувавши її.Тож в знак подяки дівчина знову поцілувала хлопця в щічку.
- Ось мій номер, я охоче поспілкуюсь з тобою! - Кіра простягнула йому серветку з цифрами й попрямувала за батьком.2 місяці потому.
Тепер Хосок і Кіра - друзі. Вона дізналася від батька, що Хосок - син його друга й навчаний роботі, на якій до речі працює в офісі батька і за його межами. А коли хлопчина дізнався про зникнення дочки шефа, то вирішив допомогти.А зараз вони разом щоранку о 06:00 прокидаються на пробіжку. Хоуп приходить й будить Кіру, а та сходивши в душ і поснідавши йде з ним.
- Вставай Кіраа! Вже 5:49! - заверещав Хоуп.
- Що? В мене є ще 10 хв для сну, відчепись! - воркотіла дівчина.
- Так! Ану, підйом!
- Ну добре!
Дівчина почала знімати домашні шорти й переодягатися в джинси. Якщо чесно, то вона взагалі не соромиться Хосю. Вона до нього звикла, а той вже неодноразово бачив дівчину в трусиках.Сьогодні вони біжуть не по парку. Зараз вони вирішили бігти по набережній.
Раптом ці двоє помічають дівчину на лавці, що пристально дивилася на річку. І здається, вона сподобалась Хосоку...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я Не Твоя Любов/I'm Not Your Love
FanfictionТак багато людей на цій планеті, а здається ніби така історія склалась лише в неї. Кіра - дівчина з України, яка переїхала до Кореї, щоб здобути кращу освіту, але...