Още от сега предупреждавам ако сте под 12 недейте да четете🔞
А и може да има понякога и шипове. Като днешният.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Техьонг беше полицай в местният участък в Сеул. Както всеки ден той се приготви и тръгна към работното си място. Когато стигна пред офиса си гласът на дъртия дъртак наречен негов шеф повика Техьонг в кабинета си.
Той въздъхна и бавно прекрачи на пред. Когато вече беше пред кабинета му почука а от вътре се чу едно приглушено "Влез" той влезе поклони се и се настани на стола пред бюрото на шефа му. На другият стол стоеше едно доста добре изглеждащо момче. Техьонг погледна непознатият за секунда после си отмести последа към шефа му.Техьонг- За какво искате да говорите с мен?
Дъртака- Първо се запознайте!
Двамата се спогледаха стиснаха си ръцете и ... Абе знаете как се запознават хората.
Дъртака: Джънгкук е нов и ще бъде стажант под твой контрол.
Техьонг: Защо под мой?- зачуди се той.
Дъртака: Защото ти си един от най-добрите ми подчинени и възлагаме тази задача на теб. Да го запознаеш с обстановката с работата. И така
Техьонг- Добре ще се справя.
Поклониха се двете момчета и излязоха от кабинет на шефа им.
Влязоха в вече техният офис.
Щом Техьонг вллезе в стаята Джънгкук заключи и блъсна Техьонг в стената.И се отърка в члена на Техьонг.
Техьонг- хммм - Истена той.
Джънгкук- Харесва ли ти миличък.
С мазна усмивка се доближи още по близо и прехапа долната му устна.Техьонг- Явно ми се е паднал правилният партньор.
Каза той и докосна таза на Джънгкук.
Джънгкук- Ха падаш си по мръсни неща а.
Каза и долепи устните си с тези на Техьонг- Той отвърна. И целувката стана по груба но това и на двамата им харесваше.
Техьонг блъсна по-малкият на бюрото си като махна нещата преди това. Техьонг се настани върху по малкият и не пропусна да се отърка в члена му. Джънгкук издаде лек стон. И усмивка се породи у по-големият.
Техьонг започна да целува по врата на по-малкият. А той издаваше леки стонове.
Техьонг с един замах премахна ризата на Джънгкук. И бавно започна да маха и другите дрехи по него. Спря се на слиповете му. Започна бавно да оставя мокри следи от целувки по гърдите му и на долу. Когато стигна до малкото му приятелче почна бавно~ да маха слиповете му. Джънгкук израмжа.- Не ме дразни.
Техьонг се засмя леко и ги махна с замах. Пред него се яви спираща дъха гледка. Прехапа устни. Техьонг хвана вече възбудения член на Джънгкук. Той изстена като малка женичка влязла по-грешка в мъжката тоалетна. Техьонг започна да движи устните си надолу-нагоре по члена му. Осети, че ще свърши скоро и спря с действиято си. Джънгкук разбра намека му и по-бърза да махне тениската и дънките му. И сега... Той беше отгоре. Оо, стана страшно
Следва продължение...
________________________________
Ако искате още дайте по една звездичка и коментирайте ако имате идеи за следващата част !
Специално по поръчка на tupni_14