《 SŁOWEM WSTĘPU 》

907 48 131
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.














. . .um, cześć?











jesteście tam?











. . .















uhuhu. . . myślę, że to odpowiedni czas.





















czas na rozpoczęcie nowego rozdziału starej księgi.

eliminacje ─ to słowo przewija się w telewizji od chwili, gdy król nikolai przedwcześnie wyznał, że jego syn jest w pełni gotów, aby znaleźć sobie kogoś w tradycyjny, dla illéi, sposób.

━━━━✦━━━━

       — o nie, nie piszę się znowu na to! czy król wie, ile miałam po nich siwych włosów? ile nerwów straciłam przez te wasze występki w młodości? jeśli mam użerać się z niemieckimi bachorami czy z kolejną dawką striptizerów to...

       — tamaro, jeśli się nie zgodzisz, rozpowiem wszystkim byłym uczestnikom eliminacji, że przepłakałaś za nimi trzy noce.

       — ...ja to na pewno przemyślę.

━━━━✦━━━━

pałac pełen tajemnic, niezapomnianych imprez oraz rozkwitające serca, czekające na jedyną osobę, którą naprawdę pokochają... ponownie.

jednak jak się skończy wsadzenie około pięćdziesiątki różnych od siebie osób, z całkowicie innymi poglądami i ambicjami, w świecie nowoczesnej technologii?

zaangażowane w social media nastolatki czy zmęczone internetem młode kobiety? mężczyźni gotowi na przejęcie samodzielnej władzy, czy podporządkowani swoim rodzicom?

tylko ty możesz wybrać.

━━━━✦━━━━

            — nikolai, nie żeby coś, ale nie chcę, by znów mnie porwali rebelianci.

            — nie narzekaj, helen. to masz ten numer do gabriela, czy nie?

            — ja nie mam? daj mi pięć minut, wujaszku.

━━━━✦━━━━

dwadzieścia dwa lata temu ponad trzydziestka młodych kobiet stanęła na zamku, rozpoczynając tym samym niesamowitą przygodę, rozegraną w wiekowych murach oraz na gorącej wyspie. dwadzieścia dwa lata temu kilka serc zabiło dla siebie mocniej, a los zawiązał czerwony sznureczek wokół ich małych paluszków.

byliśmy świadkami ich wzlotów i upadków, rozczarowań i nowo zasianych nadziei.

teraz pora na kolejne pokolenie –
pokolenie internetu, pokolenie problemów.

pokolenie księżyca.




KOCHANKOWIE KSIĘŻYCOWEGO ŚWIATŁA
((moonlight lovers))

czyli nowa historia, której ciągle przygląda się światło księżyca, a z której nostalgicznie zaśmiewa się zachód słońca.

czyli nowa historia, której ciągle przygląda się światło księżyca, a z której nostalgicznie zaśmiewa się zachód słońca

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

˚.*ೃ NOTKA OD AUTORKI Z.

oof. kto się cieszy?

moonlight lovers, czyli projekt, który rozpoczął się jeszcze zanim sunset lovers się skończyło.

mamy już wszystko gotowe – sprawy organizacyjne, formularze, rodzinę królewską, fabułę... to wszystko czeka na was. ale zanim znowu zatopimy się w tym świecie do końca, kilka słów.

sunset lovers – pierwsza część tego roleplay. nie ukrywam, jest to jedno z najlepszych roleplay w jakich pisałam jako uczestnik, a jako autor – jedyne, które poprowadziłam do końca i to z jakim sukcesem. nie mogę się doczekać ponownego ujrzenia naszych postaci z jedynki, CO NIE ZMIENIA FAKTU, że serdecznie zapraszamy nowych ludzików!! nie chcemy się w końcu ograniczać do tego squadu.

złamaliśmy roleplayowe schematy, rozwinęliśmy pisarskie skrzydła, otworzyliśmy siebie. teraz pora przejść na inny poziom, pora złamać kolejne granice. pora pokazać, że w pisaniu kryje się moc, dzięki której można dojść do wielu ludzi, na kompletnie różne sposoby.

możemy na was liczyć ─ teraz czy nawet za kilka miesięcy? gdyż decyzję o dacie rozpoczęcia zostawiamy wam; lepiej realizować to teraz, czy dopiero gdzieś, załóżmy, w listopadzie? uwierzcie, naprawdę nic się nie stanie, jeśli zdecydujemy się to odroczyć. odroczyć. bo musicie wiedzieć, że to się odbędzie.

musi się odbyć.

Y&N

ps. obie piszczymy.

(  OZNACZAJKA  )

moonlight lovers 𔘓 the selection roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz