SYF ROZDZIAŁ: CO DALEJ Z MOONLIGHT?

129 21 27
                                    

tęskniliście za syf rozdziałami, prawda?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


tęskniliście za syf rozdziałami, prawda?

cóż. stało się to, czego się spodziewałam – szkoła. szkoła nas totalnie zjadła, a to przekłada się na aktywność w ml. ale czy mam to komukolwiek za złe? absolutnie! jeszcze potrzebujemy trochę czasu, by pogodzić wiele spraw ze sobą, dlatego wychodzę z propozycją.

moonlight ma jeszcze swoją fabułę do zrealizowania – dodatkowo musimy rozwiązać sprawę ataku na eudorę do końca. wiele relacji ma jeszcze szansę rozkwitnąć...

dlatego;

a) w tym tygodniu rozwiążemy sprawy fabularne itp., a w przyszłym skończymy roleplay jakąś grupową akcją, by potem można było na spokojnie prowadzić dalej relacje (chętni!) na the afters, czy jednak wolicie, by...

b) roleplay potrwało do końca września (umownie, bo wolałabym mieć odpukane przed ostatnim tygodniem września), bez żadnych większych spin (będziemy rzucać eventami, nie akcjam itp.), ale fabułka też zostanie przeprowadzona, na spokojnie. oczywiście dalej będą afterki w tej sytuacji, po prostu jest to rozciągnięcie tego roleplay, ale żeby było takie na luzie.

bo, like, chcemy po prostu wiedzieć, czy aby na pewno pasuje wam taka mniejsza aktywność na tym rp teraz i czy wolicie mieć je już za sobą, czy może dalej jeszcze w nie brnąć. jeśli macie inne pomysły, czy własne ""thoughts about"", to się podzielcie! jestem (i yunka też) otwarta na wszystko.

jeszcze raz — naprawdę wybaczcie za wszelkie przeciąganie akcji, jednakże naprawdę straciłam ostatnio głowę i chyba dopiero niedawno ją znalazłam. w każdym razie, postaram się ogarnąć 🥺

życzę wam wszystkim dużo siły w nowym roku szkolnym oraz wytrwałości, loversi!! we can do this, i guess.

xo
z

moonlight lovers 𔘓 the selection roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz