《 sprawy organizacyjne, regulamin eliminacji 》

516 32 146
                                    

➤ zanim przejdę do właściwego regulaminu, jeszcze raz: niezmiernie się cieszę mogąc przedstawić wam moonlight lovers, czyli kontynuację emocjonującego sunset lovers

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


➤ zanim przejdę do właściwego regulaminu, jeszcze raz: niezmiernie się cieszę mogąc przedstawić wam moonlight lovers, czyli kontynuację emocjonującego sunset lovers. gdyby nie ekipa z pierwszej części, nie uzyskalibyśmy takiego sukcesu, a mi nawet by przez myśl nie przeszło, by zrobić drugą część, czy znów się w ogóle podjąć tworzenia roleplay. także jeszcze raz ─ dziękuję, pozdrawiam i dedykuję właśnie wam, a szczególnie shrekowej, która mnie do tego... popchnęła i to delikatnie mówiąc. możesz być z siebie dumna, matko chrzestna, bo to jak dokonać niemożliwego. naprawdę. zaklaszczmy więc! 👏🏻

➤ tym razem, już od samego początku -- roleplay jest współtworzone wraz z niezawodną yunamiską, co ma przekład na to, że może do was wbić i namieszać niewiadomą, stawiać komentarze fabularne/plany dnia itp. po prostu nie zamykajcie się na nią i respektujcie słowa yunamiski równie mocno, jak te moje.

➤ będziemy tu mieszać, jak chochla zupą w garze. <3

➤ liczymy na dopracowane formularze oraz ciekawe postacie!

➤ zapisując się do moonlight lovers musisz być świadom, że zgadasz się na wszelkie uszczerbki na zdrowiu twojej postaci (psychicznym i fizycznym, w mniejszym lub większym stopniu).

➤ zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia twojej postaci.

➤ piszemy starannym stylem książkowym CO NIE ZNACZY, że musicie ciągle używać tych ozdobnych czcionek. nie wszystkie urządzenia je czytają i niektórym ciężko jest się połapać.

AUTORKI TO TEŻ LUDZIE ─ także szanujmy siebie i swój czas. większe akcje będą przeprowadzane wieczorami tak, aby można było postawić na waszą oraz naszą większą aktywność. mogą się zdarzyć dni, które będą totalnie luźne i to nie oznacza, że nie możecie rozpoczynać nowych wątków! naprawdę, buzia się cieszy, widząc, że ludzie rozpoczynają jakieś cool akcje sami z siebie!! jeśli widzicie, że nas nie ma / jest tak po prostu luźniejszy dzień — nie bójcie się wyjść z inicjatywą i ogarnąć choćby głupią grę w butelkę w czyjejś komnacie. amen.

➤ jeśli ci coś wyskoczy i nie możesz być na akcji – informuj. jeśli ma cię dłużej nie być – informuj. wszystkim będzie łatwiej się po prostu dostosować.

➤ o swojej rezygnacji z ml nie powiadamiaj jedynie mnie, ale również innych graczy roleplay. po podjęciu ostatecznej decyzji, zrób to gdzieś w komentarzu. nikt nie lubi, gdy nagle osoba, z którą x czasu prowadzisz wątek, znika bez śladu. po prostu.

➤ nie bójcie się wysyłać przypominajek, ale róbcie to w granicach dobrego smaku. naprawdę, jeśli spamicie przysłowiową kropką co godzinie to... to nie jest fajne.

moonlight lovers 𔘓 the selection roleplayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz