━━━━ PO CO TEN ROZDZIAŁ?
gdybyście w czasie roleplay czuli się zagubieni/przytłoczeni, a gnębiące was pytania nie mają swoich odpowiedzi w regulaminie itp.ale wpierw sprawy organizacyjne!
━━━━ DATA ROZPOCZĘCIA?
prawdopodobnie piąty sierpnia, gdyż wtedy wracam z wakacji. nie wykluczam jednak tego, że roleplay się przesunie, za co was bardzo przepraszam. myślałam nad opcją, że zaczniemy akcją, a biuletyn wstawimy chwilkę później, ale to zaburzy ten czas oczekiwania na to całe show, także. . . w razie czego, po prostu poczekacie dzień, maksymalnie dwa, dłużej.━━━━ KSIĄŻĘTA DOSTANĄ SWOJE MIEJSCE W BIULETYNIE?
jest to wciąż płynna sprawa i jeszcze zobaczymy, jak to zrobimy, ale postaramy się coś ogarnąć.━━━━ CO Z FORMULARZAMI?
na spokojnie dłubcie je do czasu rozpoczęcia. osobiście wolałabym, aby wszystkie zostały pokończone, ale sama jestem w niezorganizowana, jeśli chodzi o formularz, a w ciągu następnego tygodnia na pewno z nimi nie wyrobię. więc! co jest dla mnie najważniejsze? punkty do charakteru + powód zgłoszenia do eliminacji/w przypadku książąt: czy dobrowolnie się na nie zgodził i dlaczego + hasło. oczywiście jeśli wypełnicie wszystko to cud, miód, malinki, dostaniecie naszą wdzięczność oraz herbatkę, ale jeśli dostarczycie tylko to, co napisałam – też w porządku.━━━━ RYTM ROLEPLAY.
planujemy jedno ważniejsze wydarzenie, które będzie powtarzać się co tydzień (pewnie już się domyślacie, o co chodzi, buziaki). przed biuletynem za to książęta będą mieli naradę, kogo wyrzucić, ale też będą rozmawiać o danym tygodniu itp. postaramy się, aby były to punkty niezmienne w moonlight lovers. prócz tego odbywać się będą również eventy, randki, specjalne wydarzenia i wszystko inne. także jak to będzie wyglądać? od poniedziałku do czwartku – wszelkie eventy, piątek – pandora, sobota albo niedziela – biuletyn.oczywiście tak jest w planach. musicie zrozumieć, że nam też zawsze coś może wypaść i nie możemy być w stanie przeprowadzić niektórych rzeczy o czasie itp. mimo to, będziemy się starać, aby tak było.
━━━━ HEJ, MAM POMYSŁ NA DRAMĘ Z MOJĄ POSTACIĄ! CZY MOGĘ LICZYĆ NA WASZĄ POMOC?
ależ oczywiście! proponujcie mi wszystko na dm, wszystko postaramy się dostosować i ogarnąć. może zdarzyć się, że jednak nie damy rady wcisnąć waszej dramy do naszego kalendarzyka dram, ale to naprawdę w wyjątkowych sytuacjach. w każdym razie! nie bójcie się robić dram ze swoimi postaciami, jednak jeśli uważacie, że jest to zbyt mocne i potrzebujecie autorskiego zezwolenia — moje dm jest wciąż otwarte.━━━━ PYTANIA W PANDORZE TO. . . JAKIE MAJĄ BYĆ?
każdego rodzaju. załóżmy, że mamy x i y, którzy się bardzo lubią. można zasiać nutkę strachu, tzn. x, czy wiedziałeś, że y tak naprawdę planuje cię wychujać? to jest tylko najprostszy przykład, bo możecie zadawać pytania niczym szpileczki, ale i ciosy poniżej pasa. nie bójcie się mieszać, nie bójcie się kłamać. oczywiście pytania typu kiss, marry, kill, czy kogo wolisz? również będą okej, nikt was za to przecież nie pogryzie, ba! one często też są śmieszne.pandorę i tak wam przybliżę bardziej na późniejszym etapie, spokojna głowa.
━━━━ JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ POCZĄTEK ROLEPLAY?
najpierw udostępnimy biuletyn — tego samego dnia dostaniecie pierwszy rozdział z integracją, która potrwa trzy dni. już podczas tych dni pojawi się kilka drobniejszych eventów. potem pojawią się rozmowy z książętami, które potrwają dwa/trzy dni. a potem... zaczynamy prawdziwą zabawę.━━━━ MASZ JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA? — ZADAJ JE TUTAJ.
━━━━✧━━━━
CZYTASZ
moonlight lovers 𔘓 the selection roleplay
De Todo❝ ─ panienko, jest panienka najpiękniejszą piosenką, która zagrała w moim życiu. więc teraz, czy mogę się odpłacić i ukraść twój ostatni taniec? i niech księżyc nam będzie świadkiem! ❞ historia, w której wygrana smakuje porażką, karma wr...