-BÖLÜM DEĞİL-

92 4 0
                                    

Yeni bölüm değil başlıkta da belirttiğim gibi. Ama ben biraz konuşmak ve içimi dökmek istiyorum. Bunu sadece bu platformda yapabiliyorum çünkü sadece burada tanınmıyorum. Ve son zamanlarda insan olmaktan bile utandığımı fark ettim. Irkçılık hayatımda duyduğum en iğrenç kelime. Keşke böyle bir kelimeyi kullanmaya hiç ihtiyacımız olmasaydı. Neden ya neden? Neden insanları olduğu gibi sevemiyoruz anlamıyorum! Bırak o istediği dini yaşasın. Müslümansa bırak, inandığı gibi yaşasın. Eşcinsel mi? Bırak, sanane. Onu Eşcinsel, Müslüman, siyahi, Hristiyan, Türk, Kürt... diye ayıramazsın! İNSAN YA İNSAN! nasıl sana yaşama, günah da sevap da kazanma hakkı verilmişse ona da verilmiş. Bırak günahlarını da sevaplarını da kendi işlesin. Son zamanlarda siyahi insanların yaşadığı acılar benimde canımı yakıyor. Ben siyahi değilim ama İNSANIM. Müslümanım diye ortada gezinip bundan hiç rahatsız olmayan insanlar var. Ya Allah kullarına kendi merhametinden bir parça vermiş yaratırken. Kullanın onu ya! Müslüman başkasının zulmünden zevk almaz. Açıksın yollusun, kapalısın yobazsın diye ayıracağına biraz insan olmayı öğren. Müslümanlığı geç insan değilsin ki sen!
Beni rahatsız eden her konuya tek tek değinicem.
Erkekler, kızların size ihtiyacı yok. Size veya sizin korumanıza ihtiyaçları yok. Asarım keserim tavırlarını bırakın artık orta çağda yaşamıyoruz.
Anneler, babalar, çocuklarınıza birer birey olarak bakın. Kız-erkek olarak onları ayırmayın. Erkeği onu yap, bunu yap, erkeksin sen... diye büyütüp susmak durmak bilmeyen bir insan yaparken kızınıza sus, konuşma, kızsın sen, kızlar çok konuşmaz, sesini çıkarmaz... derseniz sizin kızınız çocukkende susturulur, kadın olduğu zaman da susturulur.
Bunların bilincinde yaşasak dünya sizce de çok güzel bir yer olmaz mı ya. Ben artık ben evden çıkarken Anne-babamın gördüğü ve bişey demediği kıyafetime dışarı çıkınca başka insanların karışmaya hakları varmış gibi konuşmasını istemiyorum.
Ve Çocuklar... hepimizin olmasa da çoğumuzun ailesi bizi korumak için çok uğraşıyorlar.
Hayatımıza kural koymalarının nedeni de bu.
Ailenizden gizli iş yapmayın ki size güvensinler. Bu hayatta en üzücü ve benim en korktuğum şeydir ailemin bana olan güvenini kaybetmesi.
Aileniz size güveniyorsa, siz onlardan gizli saklı iş yapmıyorsanız, anakuzusu veya ezik olmuyorsunuz. Güvenilir bir insan oluyorsunuz.
Ve son olarak, insanlar bizim dışarıdan baktığımız gibi değiller.
Kimsenin hayatını, neler yaşadığını onların dış görünüşüne veya hareketlerine bakarak bilemeyiz!
Herkese güvenmeyin, ama herkese biraz sevgi ve merhamet vermekten çekinmeyin. Bu sizi insan yapar. Ve bu hayatı biraz daha çekilir kılar

Eğer buraya kadar okuduysanız sağolun.
Herhangi bir konuda zorunuz varsa yazabilirsiniz. Ben gereken ilgiyi her zaman size göstermeye yardımcı olmaya çalışacağım.
Eğer merhameti, adaleti biraz daha kavrarsak kötü zihniyetleri  yenebiliriz.
Siz şuan dışarıya karşı oldukça ruhsuz görünen birinin içini, düşüncelerini okudunuz. Dışardan gözüktüğüm soğuk karakter ben olmak zorunda değilim. İnsanlara bunu düşünerek yaklaşın.
Hoşçakalın♡

OYUN & KURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin